صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







فریاد آزادی خواهی مردم مظلوم جهان در روز قدس به گوش همگان می رسد

فتح الهی گفت: روز قدس یکی از روزهایی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یک بار دیگر فریاد آزادی خواهی مردم مظلوم جهان به گوش همگان می رسد. علی فتح الهی، فرماندار شهرستان صومعه سرا امروز، ۲۰ خرداد در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن بیان اهمیت روز جهانی قدس در حمایت از مظلومین جهان به […]

کد خبر : 25818 | 7:12 ق.ظ | ۲۱ خرداد , ۱۳۹۶

فتح الهی گفت: روز قدس یکی از روزهایی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یک بار دیگر فریاد آزادی خواهی مردم مظلوم جهان به گوش همگان می رسد.

علی فتح الهی، فرماندار شهرستان صومعه سرا امروز، ۲۰ خرداد در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن بیان اهمیت روز جهانی قدس در حمایت از مظلومین جهان به ویژه مردم فلسطین، گفت: روز قدس یکی از روزهایی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یک بار دیگر فریاد آزادی خواهی مردم مظلوم جهان به گوش همگان می رسد.

وی تصریح کرد: امروز نیز نگاه تکفیری – صهیونیستی که برای رسیدن به اهداف پوچ خود از هیچ مسیری دریغ نمی کنند در برخی نقاط جهان پدید آمده که با حضور مردم همیشه در صحنه در روز جهانی قدس و اعلام انزجار آنها از ستمگران و ظالمان جهان چهره پلیدشان نمایان خواهد شد.

فرماندار صومعه سرا بر لزوم تلاش مدیران دستگاه ها برای ایجاد بستر مناسب جهت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید و خاطرنشان کرد: مشارکت و حضور مردم در تمامی صحنه ها از پیروزی انقلاب تاکنون چشمگیر و پر رنگ بوده و این نشان از عشق و علاقه مردم به انقلاب و کشورشان است.

جلیل قاسمی، جانشین سپاه ناحیه شهرستان صومعه سرا نیز، اظهار کرد: روز جهانی قدس یکی از ابتکارات و خلاقیت های زیبای امام خمینی(ره) است.

وی با اشاره به گرامیداشت این روز بزرگ و راهپیمایی روز جهانی قدس در سال های گذشته در شهرستان، گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته و براساس برنامه ریزی های انجام شده راهپیمایی روز جهانی قدس در پنج منطقه شهرستان صومعه سرا برگزار می شود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا بخش مرکزی، تولمات، گوراب زرمیخ، طاهرگوراب و ضیابر را از جمله این پنج منطقه عنوان و خاطرنشان کرد: در بخش مرکزی و گوراب زرمیخ به دلیل برگزاری نمازجمعه شروع راهپیمایی از ساعت ۱۱ صبح و در سه منطقه دیگر از ساعت ۱۰ صبح روز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است./ ایکنا






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد