صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







راهپیمایی روز جهانی قدس سال‌جاری از اهمیت بسیاری برخوردار است

فرماندار فومن با بیان اینکه باید راهپیمایی روز قدس به صورت پرشور برگزار شود، گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال از اهمیت بالایی برخوردار است دکترحسین اسمعیل‌پور، فرماندار فومن، با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس، گفت: امسال روز قدس مصادف با اتحاد اعراب و اسرائیل است و به همین دلیل روز قدس امسال نسبت […]

کد خبر : 25819 | 7:17 ق.ظ | ۲۱ خرداد , ۱۳۹۶

فرماندار فومن با بیان اینکه باید راهپیمایی روز قدس به صورت پرشور برگزار شود، گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال از اهمیت بالایی برخوردار است

دکترحسین اسمعیل‌پور، فرماندار فومن، با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس، گفت: امسال روز قدس مصادف با اتحاد اعراب و اسرائیل است و به همین دلیل روز قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته از اهمیت بیشتری برخوردار است.

اسمعیل‌پور با بیان اینکه باید راهپیمایی روز قدس را به صورت پرشور برگزار کنیم، تصریح کرد: دهیاران با محوریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای روز قدس برنامه‌ریزی‌های خوبی داشته باشند.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط منطقه، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: حضرت امام راحل (ره) با نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس، ابتکار شایسته‌ای نشان دادند.

فرماندار فومن در پایان از دهیاران حاضر در جلسه به دلیل همکاری خوب در انتخابات شوراهای اسلامی روستا و انتخابات ریاست جمهوری ۲۹ اردیبهشت قدردانی کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد