صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در هفت نقطه شهرستان تالش

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تالش گفت: روز جهانی قدس فریاد مظلومان عالم علیه ظلم و بیداد است و راهپیمایی دشمن شکن آن با حضور مردم و مسئولان در هفت نقطه این شهرستان برگزار خواهد شد. سید جلال سید محمدی روز دوشنبه در جلسه ستاد برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در فرمانداری تالش افزود: نام […]

کد خبر : 25872 | 5:14 ب.ظ | ۲۹ خرداد , ۱۳۹۶

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تالش گفت: روز جهانی قدس فریاد مظلومان عالم علیه ظلم و بیداد است و راهپیمایی دشمن شکن آن با حضور مردم و مسئولان در هفت نقطه این شهرستان برگزار خواهد شد.

سید جلال سید محمدی روز دوشنبه در جلسه ستاد برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در فرمانداری تالش افزود: نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط امام راحل به نام روز جهانی قدس، وحدت شیعه و سنی را تحکیم بخشید.

وی اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس در تالش از چهار راه سپاه آغاز و به مصلی و آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ختم خواهد شد.
وی با دعوت از مردم برای حضور یکپارچه در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس، روز مجد و عظمت اسلام عزیز محسوب می شود.
سید محمدی ادامه داد: مردم تالش در این روز با شعار علیه استکبار، نشان خواهند داد آزادی فلسطین برای مردم ایران مهم است و به مسائل حاشیه ای توجه ندارند.
وی حمایت از مردم بی دفاع فلسطین و مظلومان را اصل مهم و وظیفه انسانی شمرد و گفت: اقشار مختلف مردم، مسئولان و نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در تالش اعلام آمادگی کرده اند.
معاون فرماندار تالش شهرهای تالش (هشتپر)، اسالم، چوبر، حویق، لیسار و روستاهای خطبه سرا و خاله سرای بخش های کرگانرود و حویق را از مناطقی ذکر کرد که راهپیمایی روز قدس در آنها برگزار خواهد شد.
وی همچنین از دست اندرکاران برگزاری نماز عید فطر خواست برای اقامه نماز در فضاهای باز با شهرداری ها همکاری و پیش بینی‌های لازم را برای بارندگی احتمالی لحاظ کنند.
وی گفت: برای جمع آوری زکات فطریه، صندوق های تعریف شده در بقاع متبرکه و مساجد مستقر خواهد شد.
شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد