صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






با حضور در راهپیمایی، از کیان قدس دفاع کنیم

فرماندار شهرستان املش با اشاره به در پیش بودن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گفت: با حضور پرشور و حداکثری در راهپیمایی این روز بزرگ، از کیان قدس شریف دفاع کنیم.  یونس محمودی در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس در املش بیان کرد: قدس هم از نگاه مذهبی و اسلام و هم از این […]

کد خبر : 25873 | 5:16 ب.ظ | ۲۹ خرداد , ۱۳۹۶

فرماندار شهرستان املش با اشاره به در پیش بودن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گفت: با حضور پرشور و حداکثری در راهپیمایی این روز بزرگ، از کیان قدس شریف دفاع کنیم.

 یونس محمودی در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس در املش بیان کرد: قدس هم از نگاه مذهبی و اسلام و هم از این جهت که مسجدالاقصی به عنوان اولین قبله مسلمانان در آن قرار دارد، مورد توجه تمام مسلمانان است.

وی قدس را از مهمترین مراکز حیات بخش و تعالی بخش اسلام دانست و با اشاره به اهمیت قدس در ایجاد یک خیزش اسلامی و هم افزایی با مردم فلسطین افزود: امام راحل قدس را با تعابیری مختلف توصیف و مردم را به لزوم توجه به قبله اول مسلمین توصیه کردند.
فرماندار املش اضافه کرد: همه ما باید در راهپیمایی روز جهانی قدس هرچه باشکوه تر حضور یابیم.
امام جمعه املش حجت الاسلام محمد صفری قاسم آبادی نیز گفت: مسئله قدس از عنایات ویژه امام راحل و از ابتکارات ایشان در عصر کنونی است که ریشه در مبانی دینی ما دارد.
وی ادامه داد: حضرت امام (ره) همواره تأکید داشت که باید به قدس و فلسطین توجهی ویژه شود و اسرائیل این غده سرطانی، از صفحه نقشه جهان محو شود.
وی گفت: اهمیت روز قدس، کمتر از ۲۲ بهمن نیست و باید راهپیمایی این روز ، باشکوه برگزار شود.
به گزارش ایرنا راهپیمایی امسال روز قدس در املش ، جمعه هفته جاری از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه از مقابل شهرداری این شهر تا مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
شهرستان املش با دو بخش مرکزی و رانکوه، در ۷۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد