صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شعار ضداستکباری ملت ایران کوبنده‌تر از موشک‌های ذالفقار خواهد بود

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه پاسخ کوبنده سپاه پاسداران شور و شعف و وحدت ملت ایران را افزایش داد گفت: شعار ضد استکباری ملت ایران در راهپیمای روز قدس کوبنده تر از موشک های ذالفقارخواهد بود. سرهنگ مجید دوهندو، فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، سه شنبه ۳۰ خرداد در نشست هماهنگی  راهپیمایی روز […]

کد خبر : 25959 | 6:17 ب.ظ | ۳۰ خرداد , ۱۳۹۶

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه پاسخ کوبنده سپاه پاسداران شور و شعف و وحدت ملت ایران را افزایش داد گفت: شعار ضد استکباری ملت ایران در راهپیمای روز قدس کوبنده تر از موشک های ذالفقارخواهد بود.

سرهنگ مجید دوهندو، فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، سه شنبه ۳۰ خرداد در نشست هماهنگی  راهپیمایی روز قدس که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد اظهارکرد: امنیت یکی از مسائل مهم کشور است.

وی با بیان اینکه دشمنان سعی دارند که امنیت انقلاب اسلامی را از بین ببرند گفت: با حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی تهران، تلافی سپاه پاسداران سیلی محکمی بر استکبار جهانی و دشمنان اسلام بود.

دوهندو اذعان کرد: سپاه پاسداران و فرزندان رشیدی که در این بخش فعالیت می کنند هیچ‌گاه اجازه نخواهند داد که امنیت کشور آسیب برسد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت افزود: با اقدام به موقع سپاه پاسداران و شناسایی جایگاه تکفیری‌ها در سوریه، سران این گروهک ها به هلاکت رسیدند.

دوهندو با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران در زمینه برقراری امنیت با کسی تعارف ندارد تصریح کرد: موشک باران سپاه پاسداران به استکبار جهانی و دشمنان اسلام قدرت و اقتدار نظامی ایران را ثابت کرد.

وی اظهار کرد: ایجاد وحدت و همبستگی بیش از گذشته، افزایش امید و شادی و غرور در بین ملت ایران از دیگر مزایای اقدام سپاه پاسداران علیه تکفیری ها بود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی گفت: اکنون استکبار جهانی با پاسخ موشکی سپاه پاسداران متوجه شد که نظام جمهوری اسلامی با هیچ احدی تعارف ندارد و با اصابت موشک ذوالفقار به دشمنان اسلام و نظام به فناوری موشکی کشور ایران پی برد.

دوهندو به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره و اظهار کرد: شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل ملت ایران کاراتر از موشک ها در راهپیمایی روز قدس خواهد بود./ شبستان






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد