صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رونمایی از کتاب «خط مقدم» در گیلان همزمان با روز جهانی قدس

  تقوی از ارسال بالغ بر ۵ هزار پیامک برای دانش آموزان با موضوع بیانات امام و رهبری درخصوص فلسطین، خاطرنشان کرد: کتاب «خط مقدم» با محور فلسطین و قدس شریف در روز قدس رونمایی خواهد شد. یاسر تقوی، رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان امروز، ۳۰ خرداد در نشست هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس […]

کد خبر : 25961 | 6:20 ب.ظ | ۳۰ خرداد , ۱۳۹۶

 

تقوی از ارسال بالغ بر ۵ هزار پیامک برای دانش آموزان با موضوع بیانات امام و رهبری درخصوص فلسطین، خاطرنشان کرد: کتاب «خط مقدم» با محور فلسطین و قدس شریف در روز قدس رونمایی خواهد شد.

یاسر تقوی، رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان امروز، ۳۰ خرداد در نشست هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در رشت برگزار شد، با اشاره به آیات قرآن، حق را پیروز و باطل را شکست خورده دانست و اظهار کرد: باید یک چالش عقلانی در برابر باطل قرار بگیرد و «مقاومت» کلیدواژه این چالش عقلانی است.

وی با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی، افزود: امروز راهپیمایی روز جهانی قدس محدود به ایران نیست و ابعاد بین المللی دارد.

تقوی با بیان اینکه امام راحل و مقام معظم رهبری بر مسئله فلسطین تاکید ویژه داشتند، تصریح کرد: تشکیل گروه های تروریستی و ایجاد ناامنی و درگیری  در منطقه توطئه جریان استکباری برای ایجاد غفلت در دولت ها و دور شدن آنها از مسئله فلسطین به عنوان خط مقدم جهان اسلام است.

این مسئول فرهنگی از ارسال بالغ بر ۵ هزار پیامک برای دانش آموزان با موضوع بیانات امام و رهبری درخصوص فلسطین خبر داد و خاطرنشان کرد: کتاب «خط مقدم» با محور فلسطین و قدس شریف در روز قدس رونمایی خواهد شد. در صورت عدم آمادگی، کتاب مذکور ۲۳ مرداد، همزمان با روز مقاومت اسلامی رونمایی می شود.

رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان با اشاره به راه اندازی جشنواره کانال تلگرامی دانش آموزی در سه حوزه فیلم، صوت و عکس از راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: پویش مکتوب «اینجا قدس است صدای ما را از مسجدالقصی می شنوید» و پویش بر روی کف دست «قدس قلب من است» شکل گرفته است. همچنین تریبون دانش آموزی در روز قدس تحت عنوان «پویش دانش آموزی» برگزار خواهد شد./ ایکنا






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد