صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نمایشگاه پوستر و عکس«قدس، وحدت و بیداری اسلامی»در شهرستان شفت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت اعلام کرد: نمایشگاه پوستر و عکس«قدس، وحدت و بیداری اسلامی» به مناسبت روزجهانی قدس در این شهرستان برپا شد. سید امیر مصباح در حاشیه برپایی این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نامگذاری روز جهانی قدس یک ابتکار بی نظیر از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران […]

کد خبر : 25979 | 9:31 ق.ظ | ۱ تیر , ۱۳۹۶

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت اعلام کرد: نمایشگاه پوستر و عکس«قدس، وحدت و بیداری اسلامی» به مناسبت روزجهانی قدس در این شهرستان برپا شد.

سید امیر مصباح در حاشیه برپایی این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نامگذاری روز جهانی قدس یک ابتکار بی نظیر از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان یک سازمان فرهنگی به دنبال ترویج ارزش ها و باورهای ایرانی و اسلامی، افزود: برپایی نمایشگاه پوستر و عکس «قدس، وحدت و بیداری اسلامی» نیز در همین راستا است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت با اشاره به نمایش گذاشتن ۲۰ قطعه پوستر و عکس در این نمایشگاه، گفت: موضوع و عنوان پوسترها و عکس ها قدس، «مبارزه باطاغوت ضامن عزت وکرامت اسلامی  وانسانی»، «رمز پیروزی»، «مقاومت، زیربنای پیروزی»، «بیداری امت، وحدت اسلامی»، «دشمنان خداهیچند» است.

وی همچنین با بیان اینکه این نمایشگاه تا روز جهانی قدس برپا است، تصریح کرد: علاقه مندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه به مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت مراجعه کنند.

مصباح یادآورشد: زمان بازدید برای علاقه مندان از ۸ صبح الی ۱۸ عصر هر روز است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد