صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






امیدآفرینی در جامعه یکی از وظایف مهم رسانه ها در زمان انتخابات است

  رییس کمیته اطلاع رسانی شورای پیشگیری از وقوع جرم ستاد انتخابات گیلان گفت: امیدآفرینی و آرامش بخشی به جامعه، یکی از وظایف رسانه ها در زمان انتخابات است و باید نسبت به رعایت این مهم، تلاش کنند. حمید حاذق نیکروˈ روز شنبه در نشست مطبوعاتی با موضوع ˈنقش رسانه های محلی در تحقق حماسه […]

کد خبر : 2602 | 6:32 ق.ظ | ۲۹ اردیبهشت , ۱۳۹۲

 نیکرو حمید12
رییس کمیته اطلاع رسانی شورای پیشگیری از وقوع جرم ستاد انتخابات گیلان گفت: امیدآفرینی و آرامش بخشی به جامعه، یکی از وظایف رسانه ها در زمان انتخابات است و باید نسبت به رعایت این مهم، تلاش کنند.
حمید حاذق نیکروˈ روز شنبه در نشست مطبوعاتی با موضوع ˈنقش رسانه های محلی در تحقق حماسه سیاسیˈ افزود: خدمت به مردم، اعتلای دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی باید در صفحه به صفحه مطبوعات استان تجلی یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد: اخباری که در رابطه با انتخابات تهیه می شود، به دلیل پیشگیری از وقوع جرم نیاز به دقتی بیش از همیشه دارد.
نیکرو ادامه داد: انقلاب اسلامی به عنوان الگو در جهان مطرح است و دشمن می خواهد بر اساس توطئه های مختلف از این الگوسازی، جلوگیری کند.
وی بیان کرد: مطبوعات رکن اساسی تحقق مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است و مطبوعات محلی، نقش مهمی در قرآنی کردن جامعه دارند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان نیز در این نشست بیان کرد: خلق حماسه سیاسی یک راهبرد کلان در مدیریت کشور است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد