صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دومین نشست ستاد بزرگداشت یوم الله 15 خرداد گیلان

به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، دومین نشست ستاد بزرگداشت یوم الله 15 خرداد گیلان با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان و اعضاء این ستاد 28 اردیبهشت در مرکز فرهنگی آموزشی شاهد شهرستان رشت برگزار گردید. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان […]

کد خبر : 2610 | 9:25 ق.ظ | ۲۹ اردیبهشت , ۱۳۹۲

12

به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، دومین نشست ستاد بزرگداشت یوم الله 15 خرداد گیلان با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان و اعضاء این ستاد 28 اردیبهشت در مرکز فرهنگی آموزشی شاهد شهرستان رشت برگزار گردید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست، یوم الله 15 خرداد را تجلّی پیوند توده های مردمی با مرجعیّت عالی قدر جهان اسلام دانست و گفت: نهضت انقلاب اسلامی در 15 خرداد 1342 آغاز و پس از 15 سال به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی به ثمر نشست.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری قیام 15 خرداد سال 42 را بزرگترین جنبش مذهبی، مردمی در تاریخ ایران خواند و افزود: نباید پس از گذشت نیم قرن همچنان این روز بزرگ و تاریخ ساز برای نسل جوان ما ناشناخته باشد.

وی با تأکید بر لزوم تبیین زوایای ناشناخته یوم الله پانزدهم خرداد برای نسل جوان، اظهار داشت: امسال مراسم این روز بزرگ در 16 شهرستان استان و همچنین دو ویژه برنامه در مرکز استان و در شهرستان رودبار با محوریت شهید حجت الاسلام سید یونس حسینی رودباری برگزار می گردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه سخنانش با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، موجبات بصیرت افزایی جامعه اسلامی و ناامیدی دشمنان نظام و اسلام را فراهم خواهد نمود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این نشست شهید یونس حسینی رودباری را افتخار مردم گیلان به ویژه شهرستان رودبار دانست و گفت: این شهید گرانقدر از شاگردان و مریدان مخلص حضرت امام(ره) بود و خون این شهید در شکل گیری قیام یوم الله پانزدهم خرداد نقش ویژه ای داشت.

اسماعیلی باتأکید بر برگزاری باشکوه یادواره های شهدای انقلاب اسلامی، افزود: بر ما واجب است تا از تمام توان و امکانات خود برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب به کار گیریم.

1

2

3

4

5

6






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد