صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حمایت 700 استاد دانشگاه‌ گیلان از عملکرد شورای نگهبان

بیانیه 700 نفر از اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گیلان در حمایت از عملکرد قانونی شورای نگهبان صادر شد. در بخشی از بیانیه مذکور آمده است: تحولات جاری در عرصه بین‌المللی و رویکرد دینی بشر معاصر و امواج وسیع اسلام‌خواهی و بیداری اسلامی در جهان به‌ویژه دنیای غرب مؤید حماسه بزرگ انقلاب اسلامی است […]

کد خبر : 2675 | 8:54 ق.ظ | ۲ خرداد , ۱۳۹۲

شورای نگهبان

بیانیه 700 نفر از اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گیلان در حمایت از عملکرد قانونی شورای نگهبان صادر شد.

در بخشی از بیانیه مذکور آمده است: تحولات جاری در عرصه بین‌المللی و رویکرد دینی بشر معاصر و امواج وسیع اسلام‌خواهی و بیداری اسلامی در جهان به‌ویژه دنیای غرب مؤید حماسه بزرگ انقلاب اسلامی است که حضرت امام خمینی (ره) با هدایت و رهبری بزرگ‌ترین انقلاب مردمی در واقع آغازگر عصر تجدید حیات معنوی و مردم‌سالاری دینی شده و عصری را به وجود آوردند که به‌حق باید آن را عصر امام خمینی (ره) نامید.

در ادامه بیانیه ذکر شده است: امام (ره) مهم‌ترین امور اخلاق اسلامی را تفرقه نداشتن و مجتمع بودن می‌دانستند و فرمودند «تا مجتمع نشوید، تا دستتان را به‌هم ندهید، تا اخوت اسلامی را حفظ نکنید، نمی‌توانید در مقابل این قدرت‌ها بایستید».

اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان از شورای محترم نگهبان به صورت جدی خواستار است که با کمال قدرت و دقت به وظایف اسلامی عمل کند و از هرگونه قوانین مخالف با شرع و قانون جلوگیری کرده و با هوشیاری و توان کامل که صلاحیت‌ها را با معیار قانونی مورد ارزیابی قرار داده‌اند، بدانند ماحصل نتایج بررسی آنها به عنوان فصل‌الخطاب و مورد حمایت آحاد ملت شریف ایران به‌ویژه نخبگان خواهد بود.

این بیانیه می‌افزاید: کاندیداهای محترم نیز که همه خود را پایبند به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه می‌دانند حتماً شنیده‌اند و می‌دانند که امام امت تبعیت کامل از قانون را تأکید کرده و عمل به قانون را معیاری بسیار خوب و وسیله‌ای برای آرامش ملت و حفظ وحدت ملی دانستند و فرمودند که به هیچ دلیلی نباید کسی از آن تخطی کند.

اساتید دانشگاهی و مراکز آموزش عالی گیلان در بیانیه خود اعلام کردند که در حفاظت و پاسداری از این نعمت انقلاب که با جهاد و خون شهیدان به دست آمده است از هیچ چیز کوتاهی نکرده و با حضور در انتخابات و رأی به شخصی دارای تعهد به اسلام، تابع محض ولایت فقیه، غیر منحرف از صراط مستقیم و بدون گرایش به مکتب‌های انحرافی، دلسوز و کارآمد، حماسه بزرگ سیاسی را خلق کرده و آن را تحقق می‌بخشند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد