صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






عفاف و حجاب در اولویت برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه عفاف و حجاب در اولویت برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی است، گفت: خواهران و برداران شاغل در دستگاه‌های اجرایی باید به موضوع عفاف و حجاب اهتمام ویژه داشته باشند. محمد اکبرزاده، معاون سیاسی، امنیتی استانداری گیلان، امروز(1 خرداد) در جلسه ستاد صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندی استان با […]

کد خبر : 2679 | 7:07 ق.ظ | ۲ خرداد , ۱۳۹۲

اکبرزاده11

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه عفاف و حجاب در اولویت برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی است، گفت: خواهران و برداران شاغل در دستگاه‌های اجرایی باید به موضوع عفاف و حجاب اهتمام ویژه داشته باشند.

محمد اکبرزاده، معاون سیاسی، امنیتی استانداری گیلان، امروز(1 خرداد) در جلسه ستاد صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندی استان با اشاره به برنامه های ابلاغی سال 92 از سوی وزارت کشور، گفت: این برنامه‌های 11 گانه با موضوع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب جهت اجرا در سازمان‌ها، نهادها و ادارت دولتی ارسال شده است.

 وی با بیان اینکه در برنامه‌های ابلاغی ارسالی نسبت به سال گذشته تغییراتی بنا بر پیشنهاد اعضای این کمیته دیده می‎شود، اظهار کرد: ارائه مشاوره اخلاقی، خانوادگی و دینی با محوریت عفاف و حجاب با استفاده از مشاورین متعهد و توانمند از مهم‌ترین عناوین برنامه‌های 11 گانه ابلاغی است.

 اکبرزاده افزود: برنامه‌های فرهنگی، هنری با موضوع عفاف و حجاب، تولید یا حمایت از آثار هنری و فرهنگی با موضوعیت عفاف و حجاب، برگزاری جلسات ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و کمیته‌های تخصصی آن در حوزه‌های عفاف و حجاب، بازرسی از مراکز و واحدهای تابعه دستگاه مربوطه از اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، راهنمایی و ارشاد مراجعین نسبت به رعایت شئونات اسلامی و جلوگیری از ورود افراد بدپوشش توسط حراست دستگاه، فضاسازی و تبلیغات محیطی با استفاده از شیوه‌های اثربخش و ابزارهای نوین، تشویق مدیران و کارکنان فعال در حوزه عفاف و حجاب، عرضه مستقیم لباس متحدالشکل و الگو برداری برابر دستورالعمل لباس مشاغل از مهم ترین عناوین 11 گانه است.

 وی با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب در اولویت برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی است، خاطرنشان کرد: برنامه‌های ابلاغی با توجه به آسیب‌های شناسایی شده در هر دستگاهی اجرا شده و راهکارهای مقابله با آنان نیز اندیشه شود.

 اکبرزاده با اشاره به اینکه عفاف و حجاب تنها مختص بانوان نیست، اظهار کرد: خواهران و برداران شاغل در دستگاه‌های اجرایی باید به موضوع حجاب و عفاف اهتمام ویژه داشته باشند.

 وی در ادامه عدم آگاهی مردم از حق و حقوق خود را یکی از آسیب‌های موجود در بحث حقوق شهروندی اعلام و اظهار کرد: طبق آمارها، بسیاری از شهروندان از حق و حقوقی قانونی خود اطلاع چندانی ندارند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد