صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






همایش استکبار ستیزی «ردپای گرگ» در گیلان

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان از برگزاری همایش استکبار ستیزی « ردپای گرگ» در گیلان با حضور سخنران ملی خبر داد. یاسر تقوی، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان مدارس گیلان در دومین نشست ستاد استانی بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی […]

کد خبر : 26904 | 5:52 ب.ظ | ۱۳ مهر , ۱۳۹۶

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان از برگزاری همایش استکبار ستیزی « ردپای گرگ» در گیلان با حضور سخنران ملی خبر داد.

یاسر تقوی، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان مدارس گیلان در دومین نشست ستاد استانی بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد اظهارکرد: نسل جدید را با ترفندهای دشمنان آشنا کنید.

وی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی و فضاهای اجتماعی زنگ خطری برای نسل جدید است و باید جدی گرفته شود گفت: آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند با این معضل اجتماعی مقابله کند.

تقوی اذعان کرد: راه اندازی پویش‌های دانش آموزی مکتوب و تصویری استکبار تیزی در فضای مجازی، تجدید میثاق دانش آموزان با میرزاکوچک‌خان جنگلی به عنوان اسطوره مبارزه با استکبار، برگزاری مسابقه کتابخوانی از دو کتاب« مرگ بر آمریکا از منظر قرآن» و «عالیجناب مستطاب آمریکا»، نمایش و نقد تحلیل فیلم‌های هالیوودی متناسب با یوم الله ۱۳ آبان، برپایی غرفه نمایشگاهی و برگزاری نشست‌های برجامی و … از اهم برنامه‌های هفته منتهی به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان مدارس گیلان تصریح کرد: برگزاری همایش استکبار ستیزی «ردپای گرگ» در گیلان از دیگر برنامه‌های روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که پیش بینی می‌شود سخنران اصلی این همایش شخصیت ملی باشد.

علی رفاهتی، مسئول سازمان بسیج  دانش آموزی گیلان نیز در این نشست اظهار کرد: استکبار ستیزی و ترویج آن به نسل جدید از مقوله‌های است که باید مورد توجه مسئولان  قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بسیج دانش آموزی برنامه‌های متعددی در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تدوین و اجرایی خواهد کرد گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، معرفی شهید فهمیده و حججی به عنوان اسوه مقاومت، نامه نگاری دانش آموزان ایرانی به دانش آموزان آمریکایی با موضوع آگهی بخشی در خصوص جنایات آمریکا و انتشار آن در فضای مجازی و ….. از اهم برنامه‌های روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در مدارس گیلان است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد