صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در سه نقطه شهرستان صومعه‌سرا

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه ۱۳ آبان روز استکبارستیزی است، گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان در سه نقطه صومعه‌سرا برگزار می‌شود. مهندس علی فتح‌اللهی، فرماندار صومعه‌سرا، ۱۹ آبان در جلسه گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: ۱۳ آبان روز استکبارستیزی و مبارزه با استکبار جهانی است. […]

کد خبر : 26940 | 11:34 ق.ظ | ۲۰ مهر , ۱۳۹۶

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه ۱۳ آبان روز استکبارستیزی است، گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان در سه نقطه صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

مهندس علی فتح‌اللهی، فرماندار صومعه‌سرا، ۱۹ آبان در جلسه گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: ۱۳ آبان روز استکبارستیزی و مبارزه با استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان یادآور اتفاقات مهم و تاثیرگذار در تحقق انقلاب اسلامی در چند برهه از زمان است، افزود: تبعید امام خمینی(ره) تسخیر لانه جاسوسی و شهدات دانش‌آموزان چند اتفاق در تاریخ‌های مختلف اما در ۱۳ آبان است که خداوند همه این اتفاق‌ها را در یک روز قرار داده است.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه ۱۳ آبان برای ما یک اتفاق تاریخی است و باید درس انقلاب را به نسل جوان انتقال داد، گفت: انقلاب اسلامی در دنیا تنها انقلابی بود که تمام آحاد جامعه در پیروزی آن مشارکت داشتند.

فتح‌اللهی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از نظر ماهیت، ایدئولوژی و جنس مخاطبین و افرادی که این حرکت را شروع کردند و با حضور میلیونی مردم به پیروزی رسید با دیگر انقلاب‌ها فرق دارد، تصریح کرد: ایدئولوژی انقلاب ما یک ایدئولوژی مقدس بوده است.

وی، رهبریی انقلاب اسلامی را نسبت به دیگر انقلاب‌ها متفاوت دانست و خاطرنشان کرد: در ایام رحلت امام خمینی(ره) مردم به صورت خودجوش و میلیونی شرکت می‌کنند.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه این انقلاب متعلق به کل مردم است و از هر قشری در آن حضور داشتند، اظهار داشت: درس انقلاب را همچنان مرو می‌کنیم و شهید حججی این درس را به خوبی فرا گرفت.

فتح‌اللهی با بیان اینکه ۱۳ آبان روز مبارزه و ستیزه جویی با استکبارجهانی است، افزود: استراتژیک و نوع عملکرد مبارزه با استکبار فرق نکرده است زیرا همچنان مبارزه ما با استکبار بر سر دفاع از آرمان‌های انقلاب است.

وی با بیان اینکه اگر ایمانمان قوی باشد راه‌های توسعه و رشد کشور هموار می‌شود، گفت: ما موظفیم دانش‌آموزان و دانشجویان را برای کارهای بزررگ پرورش دهیم.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان در سه نقطه از شهرستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: مسئولان نسبت به نصب بنر بر سر درب ادارات توجه بیشتری داشته باشند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد