صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه به مناسبت فرارسیدن «سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر»

حماسه بزرگ فتح خرمشهر در سوم خرداد ماه سال 1361 نقطۀ عطف دفاع مقدس در برابر فتنه دشمنان اسلام بود. حملۀ ددمنشانۀ رژیم بعثی عراق زمینه ای شد تا مردم مسلمان و به پا خاستۀ ایران اسلامی صحنه هایی درخشان از پیوند با ولایت را به جهانیان نشان دهند و سنتی دیرپا از حمیّت دینی […]

کد خبر : 2697 | 11:21 ق.ظ | ۲ خرداد , ۱۳۹۲

SONY DSC

حماسه بزرگ فتح خرمشهر در سوم خرداد ماه سال 1361 نقطۀ عطف دفاع مقدس در برابر فتنه دشمنان اسلام بود. حملۀ ددمنشانۀ رژیم بعثی عراق زمینه ای شد تا مردم مسلمان و به پا خاستۀ ایران اسلامی صحنه هایی درخشان از پیوند با ولایت را به جهانیان نشان دهند و سنتی دیرپا از حمیّت دینی و غیرت مسلمانی خویش را زبانزد عام و خاص نمایند.

عملیات های سرنوشت ساز آغازین سال های دفاع مقدس شجاعت و توان نیروهای مردمی را به رخ جهانیان کشاند تا سودای تسخیر سه روزه تهران که صدام آن را به اربابان خود وعده داده بود در سایۀ مجاهدت های فرزندان رشید سپاه اسلام باطل شود. هوشمندی و ابتکار عمل رزمندگان در طراحی عملیات های بزرگ، آغازی بود تا در عملیات بیت المقدس بزرگترین خبر سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بنگاههای تبلیغی و خبرگزاری های جهان را تسخیر نماید. دلاوری رزمندگان، ایثارگران، و شهیدان والا مقام  فتح خرمشهر آیین شکوهمندی است که دوستداران انقلاب اسلامی را به تفکر وامی دارد و دشمنان اسلام را از عظمت اراده آنان دچار ترس و واهمه می نماید. پایداری و سلحشوری رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر زمینه ساز اعتماد به نفس، توانمندسازی در تمام عرصه های مجاهدت در راه خدا و توسعه علمی و فناوری شد. به گونه ای که پس از این فتح شکوهمند عملیات های گسترده ای دیگر زمینۀ فروپاشی نظام سلطه و تابوی شکست ناپذیری اسرائیل را از بین برد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن بزرگداشت سوم خرداد روز ملی مقاومت، یاد شهیدان هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهیدان فتح خرمشهر را گرامی داشته و تداوم مجاهدت رزمندگان اسلام در عرصه های علمی و دانش هسته ای را مدیون سخت کوشی و همدلی در سال می داند و برای ملت سرافراز ایران اسلامی آرزوی موفقیت طلب می نماید.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد