صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






در دهه مبارک فجر، خوشنویسان گیلانی صحیفه امام راحل را مشق می كنند

مسوول دبیرخانه كانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان گفت: صحیفه امام خمینی (ره ) و وصیت نامه ایشان در برنامه ای با عنوان 'مشق انقلاب' در ایام دهه فجر كتابت می شود.

کد خبر : 270 | 8:39 ق.ظ | ۲۵ آذر , ۱۳۹۱

3مسوول دبیرخانه كانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان گفت: صحیفه امام خمینی (ره ) و وصیت نامه ایشان در برنامه ای با عنوان ‘مشق انقلاب’ در ایام دهه فجر كتابت می شود.

حجت الاسلام والمسلمین ‘سلیمان پور ابراهیم’ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام از سوی 50 خوشنویس استان انجام می شود.

وی اظهار كرد: برنامه یاد شده سال گذشته در استان برگزار شد و امسال این اقدام بعنوان الگو در كشور مطرح شده و انجام می شود.

وی تصریح كرد: بزرگداشت ایام دهه فجر زمینه‌ساز بهره‌وری مناسب نسل های آینده از اصول و ارزش‌های انقلاب است؛ و این ایام بزرگداشت و ترویج ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های نظام و رهبر كبیر انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام پورابراهیم، با بیان اینكه جشن فجر همواره مورد توجه دبیرخانه كانون های فرهنگی و هنری مساجد استان بوده است، افزود: این دبیرخانه مسوولیت كمیته مساجد استان در دهه فجر را بر عهده دارد.

وی اظهار كرد: دبیرخانه امور مساجد استان با برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری متنوع در راستای ارزش های انقلاب اسلامی ، اقدام به باشكوهتر برگزار شدن جشن های دهه فجر می كند.

حجت الاسلام پور ابراهیم، با اشاره به برپایی جلسه هم اندیشی یكصد نفر از اصحاب مسجد در برنامه ریزی برای روز های یادشده ، ادامه داد: همچنین برنامه های مختلفی در بیش از 400 مسجد كه دارای كانون های فرهنگی و هنری هستند نیز اجرا می شود.

حجت الاسلام پور ابراهیم، به اجرای سه ویژه برنامه در روستاهای استان برای ایام دهه فجر امسال اشاره و بیان كرد: همایش رابطان مسجد و مدرسه در روستاها برای بهره گیری از ظرفیت دانش آموزان با استعداد مناطق محروم در اجرای برنامه های فرهنگی مسجد محل خود، ارائه مشاوره خانواده به روستاییان و برگزاری مسابقه كتابخوانی مهمترین برنامه اجرایی در مساجد روستایی است.

وی، برپایی 20 محفل انس با قرآن، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی، ارسال پیامك به مناسبت دهه فجر و تولید 14 گفتگوی تخصصی در مورد دستاوردهای انقلاب توسط خبرگزاری شبستان، برگزاری نشت های دینی و پرسش و پاسخ، تجلیل از برترین های كانون و برگزاری مسابقات قرآنی را از دیگر برنامه های گرامیداشت این ایام برشمرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد