صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یوم الله سیزده آبان به دل‌های مؤمنان قوت بخشیده است

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بندرانزلی در جلسه هماهنگی برگزاری یوم‌الله ۱۳ آبان در بندرانزلی گفت: واقعه سیزده آبان به دل‌های مؤمنان قوت بخشید و غروری مقدس و حماسه‌آفرین را در آنان زنده کرد. جلسه هماهنگی برگزاری یوم‌الله ۱۳ آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) دیروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد. حسن صفری، […]

کد خبر : 27022 | 2:42 ب.ظ | ۲ آبان , ۱۳۹۶

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بندرانزلی در جلسه هماهنگی برگزاری یوم‌الله ۱۳ آبان در بندرانزلی گفت: واقعه سیزده آبان به دل‌های مؤمنان قوت بخشید و غروری مقدس و حماسه‌آفرین را در آنان زنده کرد.

جلسه هماهنگی برگزاری یوم‌الله ۱۳ آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) دیروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

حسن صفری، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بندرانزلی با اشاره به سه واقعه مهم ۱۳ آبان که در مقاطع مختلف تاریخ ایران اسلامی به وقوع پیوست گفت: با توجه به دشمنی دیرینه آمریکا با جمهوری اسلامی و توطئه‌های استکبار جهانی که بحمدالله با مقاومت و پایداری مردم صبور و انقلابی ایران اسلامی با شکست مواجه می شود.

وی افزود: ضرورت دارد تا در زنده نگه داشتن این مناسبت ملی بکوشیم تا آیندگان میراثی که از شهدا بجا مانده است را با اعتقاد راسخ پاسداری کنند و ما برای همیشه شاهد عزت و اقتدار ایرانیان در جهان باشیم.

صفری با بیان اینکه سیزدهم آبان به همه مستضعفان آموخت که می‌توانند چپاولگران را به زباله دان تاریخ بسپارند، ادامه داد: ۱۳آبان به مسلمانان آموخت که در معبد انسانیت، آزادانه و آگاهانه در برابر والایی‌های ارجمند مکتب توحید، به نماز بایستند، تنها در برابر «اللّه» به کرنش و سجود بنشینند و جز او، همه را طرد کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بندرانزلی در پایان بیان کرد: واقعه سیزده آبان به دل‌های مؤمنان قوت بخشید و غروری مقدس و حماسه‌آفرین را در آنان زنده کرد.

یادآور می‌شود، در این جلسه برگزاری راهپیمایی دشمن شکن یوم الله ۱۳ آبان و برگزاری نشست‌های بصیرت افزایی در مدارس، دانشگاه‌ها، نمایشگاه فرهنگی و هنری برنامه‌ریزی شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد