صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رژه خودرویی و موتوری در شهرستان صومعه‌سرا

رژه خودرویی و موتوری به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در صومعه‌سرا برگزار شد. رژه بیش از 100 وسیله نقلیه خودرویی و موتوری امروز به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در این شهر برگزار شد. خودروها و موتورسیکلت‌ها با برگزاری رژه نغمه فتح در میدان‌ها و خیابان‌های صومعه‌سرا را سر دادند. تمام شرکت‌کنندگان پس از اجرای رژه […]

کد خبر : 2725 | 10:21 ق.ظ | ۴ خرداد , ۱۳۹۲

رژه11

رژه خودرویی و موتوری به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در صومعه‌سرا برگزار شد.

رژه بیش از 100 وسیله نقلیه خودرویی و موتوری امروز به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در این شهر برگزار شد.

خودروها و موتورسیکلت‌ها با برگزاری رژه نغمه فتح در میدان‌ها و خیابان‌های صومعه‌سرا را سر دادند.

تمام شرکت‌کنندگان پس از اجرای رژه برای اقامه نماز جمعه به طرف مصلای صومعه‌سرا حرکت کردند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا در جریان برگزاری رژه مذکور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، اظهار کرد: خرمشهر با حضور مقتدرانه رزمندگان و ایثار مردم فتح شد.

مرتضی رضایی خرمشهر را آرمان دست نیافته عراق عنوان کرد و افزود: رژیم بعثی عراق با توجه به امکانات نظامی خود تصور پیروزی رزمندگان را سخت و باور نکردنی می‌دانست.

وی به رژه خودرویی و موتوری به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در صومعه‌سرا اشاره کرد و یادآور شد: رژه مذکور از مقابل سپاه ناحیه صومعه‌سرا به طرف میدان‌های شهر برگزار شد.

رضایی در ادامه با اشاره به اعزام کاروان‌های پیاده و سواره به مرقد امام (ره)، تصریح کرد: مردم از اعزام کاروان راهیان مرقد امام (ره) استقبال بی‌نظیری کردند.

جانشین فرمانده سپاه صومعه‌سرا از اعزام یک‌هزار و 20 نفر زائر از صومعه‌سرا در قالب کاروان‌های سواره و پیاده به حرم امام (ره) خبر داد گفت: تعداد یک‌هزار نفر در قالب 20 دستگاه اتوبوس و 20 نفر پیاده برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) عازم تهران می‌شوند.

وی مدت زمان مسیر کاروان پیاده را 13 روز عنوان کرد و افزود: حرکت کاروان پیاده عصر امروز از صومعه‌سرا آغاز می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد