صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری نمایشگاه «تاریخ مستطاب آمریکا» در شهر رشت +تصاویر

نمایشگاه “تاریخ مستطاب آمریکا” به‌همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان در رشت برپا شد. به گزارش تسنیم، نمایشگاه تصویری “تاریخ مستطاب آمریکا” به‌همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان در مجتمع خاتم الانبیاء (ص) رشت برپا شد. این نمایشگاه با هدف معرفی جنایات دولت استکباری آمریکا و با سه موضوع اصلی دموکراسی، حقوق […]

کد خبر : 27264 | 9:15 ق.ظ | ۱۶ آبان , ۱۳۹۶

نمایشگاه “تاریخ مستطاب آمریکا” به‌همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان در رشت برپا شد.

به گزارش تسنیم، نمایشگاه تصویری “تاریخ مستطاب آمریکا” به‌همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان در مجتمع خاتم الانبیاء (ص) رشت برپا شد.

این نمایشگاه با هدف معرفی جنایات دولت استکباری آمریکا و با سه موضوع اصلی دموکراسی، حقوق بشر و آزادی در قالب طنز و همزمان با ایام ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی برگزار شد.

تاریخ کشور آمریکا دارای فراز و فرودهایی بسیار مهم است که در نمایشگاه به‌صورت مستند و با بهره‌گیری از منابع تاریخی معتبر به اطلاع عموم علاقه‌مندان می‌رسد.

آثار به‌نمایش درآمده در این نمایشگاه برگرفته از تحقیقات” محمدصادق کوشکی” پژوهشگر و محقق مسائل سیاسی است که با تصویرگری طنازانه “مازیار بیژنی” به زیبایی تفسیر شده است.

کتاب و نمایشگاه ” تاریخ مستطاب آمریکا” بارها و توسط بسیاری از فعالان حوزه سیاسی مورد توجه و تحسنین قرار گرفته است که از جمله آنان می‌توان از “حمیدرضا مقدم‌فر” کارشناس مسائل استراتژیک نام برد.

نمایشگاه تاریخ مستطاب آمریکا از ۱۲ آبان به‌مدت یک هفته در محل مجتمع خاتم الانبیاء (ص) رشت آماده بازدید عموم مردم رشت است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد