صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اقدام شورای نگهبان نیمی از مسیر تحقق حماسه سیاسی را رقم زد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: اقدام شورای نگهبان نیمی از مسیر تحقق حماسه سیاسی را رقم زد. حجت‌الاسلام محمدعلی محسن‌زاده در نشست ماهانه «اخلاقی و بصیرتی» سپاه با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و ولادت امام علی(ع) اظهار کرد: ولایت امام علی (ع) دین اسلام را به کمال رساند. وی با بیان اینکه […]

کد خبر : 2728 | 10:23 ق.ظ | ۴ خرداد , ۱۳۹۲

محسن زاده محمد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: اقدام شورای نگهبان نیمی از مسیر تحقق حماسه سیاسی را رقم زد.

حجت‌الاسلام محمدعلی محسن‌زاده در نشست ماهانه «اخلاقی و بصیرتی» سپاه با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و ولادت امام علی(ع) اظهار کرد: ولایت امام علی (ع) دین اسلام را به کمال رساند.

وی با بیان اینکه علی ‏(ع) حکومت را برای تحقق عدالت پذیرفت، تصریح کرد: حکومت جز برای تحقق عدالت در محضر علی (ع) معنا و جایگاه دیگری نداشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، هدف ولایت امام علی (ع) را برقراری عدالتی همه جانبه و فراگیر خواند و افزود: اصلاح دین و دنیای مردمان دوران گذشته تنها در پرتو عدالت محقق می‌شود.

وی با تصریح بر اینکه شهادت امام علی (ع) در راه اجرای عدالت و گسترش آن بود، اذعان کرد: بنیادی‌ترین مسئله سیاست و حکومت علوی «عدالت» بود.

محسن‌زاده به نشست اخلاقی و بصیرتی سپاه اشاره کرد و گفت: این نشست‌ها از برنامه‌های مهم سپاه استان در ترویج بصیرت است.

وی با بیان اینکه نشست‌های اخلاقی و بصیرتی با اهداف و برنامه‌هایی خاص و مدون برگزار می‌شوند، تصریح کرد: تسریع در اهداف سپاه و ترویج امر بصیرت از جمله این اهداف است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به انتخابات آینده ریاست جمهوری در کشور و حساسیت مشارکت پرشور ملت در پای صندوق‌های رأی، متذکر شد: مردم از بین هشت کاندیداهای ریاست جمهوری فردی را که آرمان‌ها و مواضع آن با دیدگاه مقام معظم رهبری نزدیک‌تر است را انتخاب کنند.

وی، اعلام صلاحیت هشت کاندیداهای کنونی ریاست جمهوری را به معنای دارا بودن حداقل شرایط و صلاحیت مورد نیاز عنوان کرد و یادآور شد: در بین این هشت کاندیداهای ریاست جمهوری افراد با صلاحیت‌های متفاوت پا به میدان گذاشته‌اند.

محسن‌زاده خاطرنشان کرد: هنر ملت در دوران انتخابات با انتخاب فرد اصلح در سایه ارزیابی و شناخت کافی نمایان می‌شود.

وی با بیان اینکه فتنه سال 88 یک شوک بزرگ و سخت بر ملت ایران بود، خاطرنشان کرد: رد صلاحیت سران فتنه 88 از سوی شورای نگهبان نیمی از مسیر تحقق حماسه سیاسی را رقم زد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به معیار انتخاب فرد اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و متذکر شد: رهبری معظم همواره کاندیدایی را اصلح می‌شمارند که پایبند به اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد.

وی، دوری از تجمل‌گرایی، تلاش برای برطرف شدن محرومیت‌ها، مقابله با روند غرب‌گرایی تلاش برای ارتباط مستقیم با مردم و داشتن روحیه جوان را از دیگر ملاک‌ها و معیار مقام معظم رهبری در راستای انتخاب کاندیدای برتر ذکر کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد