صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







حماسه یوم الله “۹ دی” باید “عاشورایی” برگزار شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه فتنه ۸۸ نباید فراموش شود گفت: حماسه یوم الله ۹ دی را بایدعاشورایی برگزار کنیم. به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین ستار علیزاده ظهر امروز در نشست بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در رشت اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، فتنه ۸۸ را فتنه […]

کد خبر : 27611 | 8:28 ق.ظ | ۱۱ آذر , ۱۳۹۶

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه فتنه ۸۸ نباید فراموش شود گفت: حماسه یوم الله ۹ دی را بایدعاشورایی برگزار کنیم.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین ستار علیزاده ظهر امروز در نشست بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در رشت اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، فتنه ۸۸ را فتنه بزرگی است که اصل نظام را هدف قرار داده بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با تاکید بر لزوم تبیین جریان فتنه ۸۸ گفت: برخی با جریان فتنه همراه شدند و عده‌ای سکوت کردند اما برخی از مردم درباره فتنه ۸۸ هنوز توجیه نیستند و حساسیت رهبر انقلاب نسبت به مسئله فتنه باید به بدنه جامعه منتقل شود که نیازمند ورود به حوزه تبیینی است.

وی خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت نماز جمعه شد و افزود: با توجه به تقارن یوم الله ۸ دی به‌عنوان حماسه پرافتخار مردم گیلان با روز جمعه، می‌توانیم سخنرانی تبیینی پیش از خطبه‌های نماز جمعه را داشته باشیم و ائمه جمعه نیز بحث تبیین فتنه را در خطبه‌ها انجام دهند زیرا مردم تشنه حقیقت هستند.

علیزاده فضای مجازی را در این زمینه بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه از فضای تبیینی در دانشگاه‌ها فاصله گرفته‌ایم و جامعه باید بداند چه خسارت بزرگی در جریان فتنه ۸۸ متوجه ایران اسلامی شد و در این راستا کرسی‌های آزاداندیشی باید در دانشگاه‌ها برپا شود.

وی از آمادگی مساجد و بقاع متبرکه استان گیلان در راستای روشنگری موضوع فتنه خبر داد و گفت: مبلغان و سخنرانان توجه داشته باشند که نباید مسائل مربوط به فتنه را جناحی کنند زیرا جریان فتنه ۸۸ اختلاف بین اصولگرا و اصلاح طلب نبود و اصل نظام را هدف قرار داده بود.

علیزاده با تاکید بر اینکه کلام و دیدگاه رهبری درباره فتنه باید بیان شود اظهار داشت: پیروزی جدید جبهه مقاومت بر داعش فضای جامعه را نسبت به جریان انقلاب امیدوارتر کرده است به‌طوری که مردم به بسیج و سپاه علاقمندتر شده‌اند و نباید کاری کنیم که این وحدت ملی ایجاد شده آسیب ببیند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با بیان اینکه فتنه ۸۸ نباید فراموش شود و حماسه یوم الله ۹ دی را بایدعاشورایی برگزار کنیم خاطرنشان کرد: وحدت ملی ایجاد شده در کشور به نام جبهه انقلاب و جبهه ولایت است و نباید تلقی جناحی از آن شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد