صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







وحدت مسلمین عامل اقتدارمان در برابر دشمنان است

امام‌جمعه اسالم گفت: وحدت مسلمین، عامل اقتدارمان در برابر دشمنان است و اختلاف بین مسلمانان، آرزوی شوم دشمنان دیرینه ما است که ما باهم درگیر شویم و آن‌ها مشغول غارت و استعمار ما بشوند. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصغر جدایی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه تقوا، حرکت در مسیر فطرت و […]

کد خبر : 27613 | 8:34 ق.ظ | ۱۱ آذر , ۱۳۹۶

امام‌جمعه اسالم گفت: وحدت مسلمین، عامل اقتدارمان در برابر دشمنان است و اختلاف بین مسلمانان، آرزوی شوم دشمنان دیرینه ما است که ما باهم درگیر شویم و آن‌ها مشغول غارت و استعمار ما بشوند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصغر جدایی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه تقوا، حرکت در مسیر فطرت و آفرینش است اظهار کرد: تقوا، هماهنگی با آفرینش است، خدای متعال عالم را به گونه منظم خلق کرده است که تمام اجزای عالم باهم وحدت دارند.

وی گفت: وحدت عامل هماهنگی و زیبایی و لذت و در میان اقوام و فرق و ملیت‌ها هم عامل آرامش و خوشبختی انسان‌هاست.

امام‌جمعه اسالم با گرامیداشت هفته وحدت افزود: وحدت مسلمین، عامل اقتدارمان در برابر دشمنان است و اختلاف بین مسلمانان، آرزوی شوم دشمنان دیرینه ما است که ما باهم درگیر شویم و آن‌ها مشغول غارت و استعمار ما بشوند.

جدایی بیان کرد: مردم اسالم به‌ضرورت وحدت ایمان و اعتقاد باطنی دارند و نیازی به توصیه به وحدت و سخن گفتن دراین‌باره احساس نمی‌شود.

وی با بیان اینکه وظیفه حکم می‌کند که همیشه هوشیاری‌مان را حفظ کنیم، افزود: همه ما برادران دینی باید دست‌به‌دست هم دهیم و تلاش کنیم تا شادترین، بانشاط‌ترین و شیرین‌ترین جشن‌ها و سرورها را برگزار کنیم.

خطیب جمعه اسالم با اشاره به انتخاب شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال توسط رهبری، افزود: ما هیچ اثری از توجه و پی گیری این شعار نمی‌بینیم بلکه برعکس، هم تولید ضعیف شده هم خبری از اشتغال نیست.

جدایی بیان کرد: متأسفانه هنوز هم واردات ما بیش‌تر از صادرات است و واردات نیز واردات کالاهای سرمایه‌ای و اساسی برای کشور نیست و غالباً اجناس مصرفی و غیرضروری است.

وی گفت: متأسفانه گاهی کالاهایی وارد می‌شود که حتی تولید داخلی را فلج می‌کند  و باعث ورشکستگی و تعطیلی کارخانه‌های و کارگاه‌های کوچک صنعتی می‌شود.

امام‌جمعه اسالم با بیان اینکه رکود در کشور بیداد می‌کند، تصریح کرد: رانت‌خواری و سودهای بانکی و اختلاس‌ها و فقر و بیکاری کمر مردم را شکسته است، هرسال لایحه بودجه آذرماه به مجلس می‌رود ولی هیچ خبری از بودجه نمی‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد