صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







اعزام کاروان کمک های مردمی به کرمانشاه از جوار مزار میرزا کوچک

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه قرارگاه خاتم الاوصیای گیلان اقدام به جمع آوری کمک های مردمی برای کرمانشاه کرده است، گفت: در جوار مزار میرزا کوچک خان جنگلی، این کاروان به سمت کرمانشاه حرکت کرده است. حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان در حاشیه اعزام کاروان کمک های مردمی به مناطق زلزله زده کرمانشاه در […]

کد خبر : 27648 | 9:14 ق.ظ | ۱۲ آذر , ۱۳۹۶

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه قرارگاه خاتم الاوصیای گیلان اقدام به جمع آوری کمک های مردمی برای کرمانشاه کرده است، گفت: در جوار مزار میرزا کوچک خان جنگلی، این کاروان به سمت کرمانشاه حرکت کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان در حاشیه اعزام کاروان کمک های مردمی به مناطق زلزله زده کرمانشاه در گفت وگو با ایکنا، اظهار کرد: قرارگاه خاتم الاوصیای استان گیلان با توجه به ضرورت یاوری هموطنان عزیزمان در مناطق زلزله رده مصادف با ۹ ربیع الاول، در یک حرکت نمادین به مناسبت یک هزار و یکصدوهشتادمین سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج)، در صدد تامین اجاق و وسائل گرمایشی زلزله زدگان برآمد.

وی با اشاره به برودت شدید و سرمای هوا در منطقه کرمانشاه، تامین چراغ های والور و بخاری های برقی را ضروری دانست و گفت: قرارگاه خاتم الاوصیای گیلان اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کرد و امروز در جوار مزار میرزا کوچک خان جنگلی، این کاروان به سمت کرمانشاه حرکت می کند.

این کارشناس دینی تصریح کرد: این اقدام نمادین نشان دهنده این است که فرزندان میرزا در خطه سبز گیلان همیشه در کنار دین باوری، نسبت به وطن و هموطنان احساس مسئولیت می کنند و لذا حقیقت پیام میرزا کوچک این بود که براساس آموزه های دینی، باید زمینه عزت ایرانی فراهم شود.

حجت  الاسلام مهدوی، با بیان اینکه موج اول جمع آوری کمک های مردمی برای مناطق زلزله زده کرمانشاه توسط مساجد، پایگاه های مقاومت و تشکل های مذهبی صورت گرفته است، عنوان کرد: امید است با همت مجموعه های ولایی استان به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک بگوییم که فرمودند «هرکسی هر جوری که از دستش بر می آید به مردم آسیب دیده و مصیبت دیده منطقه زلزله زده کرمانشاه کمک کند».

وی با بیان اینکه جمع آوری کمک های مردمی طی یک هفته طول کشید، خاطرنشان کرد: موج دوم جمع آوری کمک های مردمی با همت و پشتیبانی مردم شریف گیلان به زودی آغاز می شود لذا در مرحله دوم به دنبال زمینه سازی اسکان موقت و دائم یک یا دو روستای زلزله زده با همکاری و هماهنگی سپاه قدس گیلان هستیم.

دبیر جبهه فرهنگی گیلان ادامه داد: علاوه بر جمع آوری کمک های مردمی برای تامین مصالح مورد نیاز اسکان موقت و دائم، کار ساماندهی اردوهای جهادی، متشکل از جوانان انقلابی استان برای اعزام به مناطق زلزله زده صورت می گیرد.

حجت الاسلام مهدوی، از انجام فعالیت های فرهنگی به موازات کار سازندگی مناطق آسیب دیده خبر داد و گفت: بعد از تعیین یک یا دو روستا جهت آبادانی، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در کنار دستگاه های متولی همچون سپاه پاسداران و هلال احمر، برای کمک به مردم کرمانشاه حضور مفید خواهد داشت.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد