صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







برگزاری تظاهرات ضد آمریکایی صهیونیستی در سراسر گیلان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری تظاهرات ضد آمریکایی – صهیونیستی مردم گیلان بعد از اقامه نماز جمعه ۱۷ آذر با هدف اعلام انزجار از اقدام ابلهانه مقامات آمریکا خبر داد. حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در گفتگو با خبرگزاری مهر با اشاره به اعلام رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر تغییر پایتخت رژیم […]

کد خبر : 27703 | 11:29 ق.ظ | ۱۷ آذر , ۱۳۹۶

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری تظاهرات ضد آمریکایی – صهیونیستی مردم گیلان بعد از اقامه نماز جمعه ۱۷ آذر با هدف اعلام انزجار از اقدام ابلهانه مقامات آمریکا خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در گفتگو با خبرگزاری مهر با اشاره به اعلام رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر تغییر پایتخت رژیم منحوس صهیونیستی از تل‌آویو به بیت المقدس، اظهار کرد: این تصمیم ابلهانه سبب رسوایی و آشکار شدن نیات شوم آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی در جهان و میان ملت‌های دنیا شد.

وی با بیان اینکه به رسمیت‌شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم سفاک، اشغالگر و تروریست‌پرور صهیونیستی به هیچ وجه اعتبار نخواهد داشت، افزود: بیت المقدس تا ابد پایتخت فلسطین و محور اصلی توجه و وحدت باقی می‌ماند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه با اشاره به برگزاری تظاهرات ضد آمریکایی – صهیونیستی مردم استان، گفت: این راهپیمایی روز جمعه ۱۷ آذر ماه بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر استان گیلان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این تظاهرات اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و همچنین اعلام انزجار از این اقدام ابلهانه مقامات امریکایی و صهیونیستی است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد