صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پشتوانه‌سازی محکم برای نظام دستاورد حماسه ۹ دی است

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه رشت، از دستاوردهای مهم حماسه ۹ دی را پشتوانه‌سازی محکم و استوار این حضور حماسی مردم برای حضور مقتدرانه ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی عنوان کرد. به گزارش ایسنا، سرهنگ حسن حبیبی در نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» در سالن جلسات شورای هماهنگی […]

کد خبر : 27813 | 12:01 ب.ظ | ۲۱ آذر , ۱۳۹۶

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه رشت، از دستاوردهای مهم حماسه ۹ دی را پشتوانه‌سازی محکم و استوار این حضور حماسی مردم برای حضور مقتدرانه ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسن حبیبی در نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با بیان اینکه قطعا فتنه ۸۸ در بستر جنگ نرم دشمنان و در غالب انقلاب‌های مخملی ظهور و بروز کرد،گفت: حدود ۹ ماه کشور در شورش و نا آرامی و اغتشاش بود.

وی، تصریح کرد: فتنه ۸۸ محصول تلاش آمریکا برای نجات از بن بست و شکستی بود که این کشور در عراق و افغانستان با آن مواجه بود.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه رشت، ایمان و باورهای اعتقادی ملت ایران را نخستین مولفه موفقیت کشور در برابر فتنه ۸۸ عنوان کرد و افزود: این حرکت مردم نشاندهنده آن بود که دشمنان هرگز تصور نکنند که مردم از انقلاب و نظام و ولایت فقیه دلسرد شده‌اند، بلکه آمادگی کامل دارند تا آخرین نفس در مقابل دشمنان ایستاده و فداکاری کنند.

حبیبی، ادامه داد: حماسه ۹ دی در حقیقت یک بار دیگر اثبات کرد که ایرانیان ولایت‌مدار همواره بر پایه اندیشه های ناب امام (ره) و مقام معظم رهبری آماده جانفشانی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی، از دیگر دستاوردهای مهم حماسه ۹ دی را پشتوانه‌سازی محکم و استوار این حضور حماسی مردم برای حضور مقتدرانه ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی خواند و گفت: مردم بزرگوار ایران اسلامی در ۹ دی با حرکتی خودجوش، راهپیمایی برخواسته از تعهد دینی و مکتبی در جهت حمایت از رهبری و ولایت فقیه برگزار کردند و به میدان آمدند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد