صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






درس دشمن‌شناسی دانش آموزان گیلانی به جهانیان

تجمع اعتراضی دانش‌ آموزان گیلانی در اعتراض به اقدامات اخیر آمریکا در معرفی قدس شریف به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی برگزار شد. به گزارش تسنیم، دانش آموزان گیلانی امروز در تجمعی اعتراض آمیز انزجار خود از اقدامات اخیر دولت آمریکا مبنی بر معرفی قدس شریف به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به گوش جهانیان رساندند. مدیرکل آموزش و پرورش […]

کد خبر : 27826 | 9:44 ق.ظ | ۲۲ آذر , ۱۳۹۶

تجمع اعتراضی دانش‌ آموزان گیلانی در اعتراض به اقدامات اخیر آمریکا در معرفی قدس شریف به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی برگزار شد.

به گزارش تسنیم، دانش آموزان گیلانی امروز در تجمعی اعتراض آمیز انزجار خود از اقدامات اخیر دولت آمریکا مبنی بر معرفی قدس شریف به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به گوش جهانیان رساندند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در این مراسم با اشاره به اقدام خبیثانه دولت آمریکا در معرفی قدس شریف به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اظهار داشت: حضور امروز شما دانش‌آموزان نشان از بینش عمیق سیاسی شما دارد.

مهدی حاجتی با بیان اینکه دانش آموزان امروز جامعه اسلامی به بلوغ و رشد سیاسی رسیده‌اند عنوان داشت: همانطور که در دوران دفاع مقدس دانش‌آموزان به دستور امام راحل به جبهه‌های جنگ عازم می‌شدند امروز نیز در میادین دفاع از اسلام و انقلاب حاضرند.

وی با بیان اینکه دولت آمریکا با این اقدام تلاش دارد تا شکست گروه تروریستی داعش را در اذهان عمومی کم‌رنگ کند افزود: گروه تروریستی داعش با حمایت از سازمان سیا پرورش یافته و در تلاش بود تا کشورهای اسلامی را نابود کند که با تدابیر و رهبری مقام معظم رهبری با شکست مواجه شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اعلام اینکه اقدام اخیر آمریکا مرگ رژیم صهیونیستی را جلو انداخت اعلام کرد: واکنش کشورهای مسلمان و همچنین اتحادیه اروپا در مقابل این اقدام نشان از شکست آن دارد.

حاجتی با بیان اینکه دانش آموزان می‌بایست از مسائل روز تحلیل درستی داشته باشند اظهار داشت: امروز دانش آموزان می‌بایست خود را شریک تفکر مسلمانان فلسطین بدانند و از تمامیت جغرافیای اسلام دفاع کنند.

وی با بیان اینکه خداوند متعال گاهی با دست خود دشمنان اسلام، مرگشان را جلو می‌اندازد تصریح کرد: حضور شما دانش ‌آموزان این پیام را به ملت مظلوم فلسطین می‌رساند که هرگاه نیاز به یاری داشته باشند در کنار آنان هستید.

حضور امروز دانش آموزان گیلانی و فرزندان دیارمیرزا کوچک جنگلی در این تحمع اعتراضی نشان داد که نسل حسین فهمیده‌ها هنوز ادامه دارد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد