صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






طنین شعار مرگ بر استکبار در دانشگاه گیلان

دانشجویان دانشگاه گیلان در اعتراض به سخنان اخیر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا تجمع کردند. به گزارش تسنیم، دانشجویان دانشگاه گیلان در اعتراض به سخنان اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پیرامون انتقال سفارت آمریکا از تلاویو به قدس تجمع کردند. این دانشجویان انقلابی با سردادن شعارهای “مرگ بر آمریکا”، ” مرگ بر اسرائیل” و […]

کد خبر : 27837 | 9:49 ق.ظ | ۲۲ آذر , ۱۳۹۶

دانشجویان دانشگاه گیلان در اعتراض به سخنان اخیر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا تجمع کردند.

به گزارش تسنیم، دانشجویان دانشگاه گیلان در اعتراض به سخنان اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پیرامون انتقال سفارت آمریکا از تلاویو به قدس تجمع کردند.

این دانشجویان انقلابی با سردادن شعارهای “مرگ بر آمریکا”، ” مرگ بر اسرائیل” و “مرگ بر استکبار” نشان دادند که جامعه دانشگاهی همواره هوشیار و آماده دفاع از ملت‌های مظلوم جهان است.

دانشجویان و اسانید دانشگاهی حاضر در این تجمع با حضورشان ثابت کردند که همچنان پس از گذشت قریب به ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی ایران، کماکان مسیر شهدای دانشجو ادامه دارد.

آنان در بیانیه پایانی این تظاهرات دولت و رئیس جمهور آمریکا را نابه‌کار، احمق و غیرقابل اعتماد معرفی کردند و عدم پایبندی آمریکا به تعهداتش در مسئله برجام را نماد دروغگویی آمریکا دانستند.

اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پیرامون انتقال سفارت آمریکا از تلاویو به قدس و معرفی قدس شریف به‌عنوان پایتخت رژیم صیونیستی واکنش‌های مردم سراسر جهان را در محکومیت این تصمیم در بر داشته است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد