صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






استان گیلان طلایه‌دار دفاع از انقلاب اسلامی و مبارزه با فتنه است

  حجت‌الاسلام محمودی گفت: استان گیلان طلایه دار دفاع از انقلاب اسلامی و مبارزه با فتنه است که مردم ولایتمدارش در روز ۸ دی یعنی یک روز زودتر از سایر استان‌های کشور (۹ دی) به صحنه آمده و حماسه‌ای جاوید از بصیرت والای خود در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ثبت کردند. به گزارش ایسنا، مراسم […]

کد خبر : 27980 | 6:00 ق.ظ | ۲ دی , ۱۳۹۶

 

حجت‌الاسلام محمودی گفت: استان گیلان طلایه دار دفاع از انقلاب اسلامی و مبارزه با فتنه است که مردم ولایتمدارش در روز ۸ دی یعنی یک روز زودتر از سایر استان‌های کشور (۹ دی) به صحنه آمده و حماسه‌ای جاوید از بصیرت والای خود در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ثبت کردند.

به گزارش ایسنا، مراسم آگاه‌سازی سیاسی با حضور فرماندهان، کارکنان پایور و دانش‌آموزان در فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی برگزار شد؛ در این مراسم معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نداجا گفت: فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا یک مجموعه بزرگ، مهم، هسته و اساس نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: استان گیلان طلایه دار دفاع از انقلاب اسلامی و مبارزه با فتنه است که مردم ولایتمدارش در روز ۸ دی یعنی یک روز زودتر از سایر استان‌های کشور (۹ دی) به صحنه آمده و حماسه‌ای جاوید از بصیرت والای خود در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ثبت کردند و به نوعی باید انقلاب اسلامی را مدیون استان گیلان بدانیم، چراکه مردم شریف این استان با این حماسه حضور نه تنها انقلاب اسلامی بلکه جهان اسلام را متوجه خودشان کردند و این یک نقطه عطف ماندگاری در نظام جمهوری اسلامی شد، که باید برای همیشه درخشان بوده و فراموش نشود.

حجت‌الاسلام ناصر محمودی خاطرنشان کرد: دکترین نظامی جمهوری اسلامی برگرفته از آموزه‌های قرآنی است و اگرچه دشمنان ما راهبردهایی را برای جهان ارائه می‌دهند و حتی رقیب‌هایی برای خود مثل ایران معرفی می‌کند، اما  نظام اسلامی در عصر حاضر دارای راهبردهایی است که نه تنها در منطقه بلکه در جهان نیز برای سده‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و امروز در راهبردهای گوناگون شاهد آن هستیم.

وی با اشاره به کلام فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر اینکه دشمن نمی‌گذارد ما یک الگو برای جهان باشیم و با توهمات و توطئه‌ها و فتنه‌های گوناگون در صدد راهبردی است که ایران رفتار و ساختار خود را تغییر ده، گفت: این کارها به این دلیل صورت می‌گیرد که نظام اسلامی دکترینش برگرفته از قرآن و بیانات معصومین (ع) است.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی ظرفیت بسیار بالاتری از نمایش های مضحکانه دشمن در عرصه بین المللی دارد که می‌توانند برای مظلومان عالم نقطه امید و برای دشمنان یک تهدید باشد.

حجت‌الاسلام محمودی افرود: ما باید به خود ببالیم و افتخار کنیم که دشمنان مستکبر از قدرت و صلابت کشور ما متحیر مانده‌اند و تلاش می‌کنند که شاید بتوانند در مقابل ما دستاوردهایی داشته باشد.

دکتر ناصر محمودی خاطرنشان کرد: نیروی دریایی قهرمان ما از سوی فرماندهی معظم کل قوا یک نیروی راهبردی معرفی می‌شود که هم سیاسی است و هم بین‌المللی و حضور شجاعانه دریادلان نیروی دریایی در آبهای آزاد و بین المللی موجب گردیده که ما امروز نه تنها ازکشتی‌های خود دفاع می‌کنیم، بلکه کشتی‌های تجاری سایر کشورها را نیز نجات می‌دهیم.

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در پایان گفت: نفوذ، حضور، اقتدار و بازدارندگی قوی نیروهای مسلح موجب سردرگمی سردمداران استکبار جهانی شده است و ولایت مطلقه فقیه  تنهاترین و  و حکیم ترین عنصری  است که می‌تواند راهنمای ما  در عرصه‌های گوناگون باشد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد