صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







مردم در یوم الله ۹ دی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کردند

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه پرداختن به فتنه تا خشکاندن کامل ریشه فتنه‌گران ادامه دارد، گفت: مردم در حماسه ۹ دی از دستاوردهای انقلاب اسلامی که همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده، دفاع کرده‌اند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد پروایی امروز در یادواره شهدای ۹دی سال ۵۷ آستانه‌اشرفیه و گرامیداشت حماسه […]

کد خبر : 28190 | 3:04 ب.ظ | ۸ دی , ۱۳۹۶

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه پرداختن به فتنه تا خشکاندن کامل ریشه فتنه‌گران ادامه دارد، گفت: مردم در حماسه ۹ دی از دستاوردهای انقلاب اسلامی که همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده، دفاع کرده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد پروایی امروز در یادواره شهدای ۹دی سال ۵۷ آستانه‌اشرفیه و گرامیداشت حماسه ۸دی مردم گیلان در مسجد ولیعصر(عج) آستانه‌اشرفیه اظهار کرد: همان‌گونه که معصومین علیه‌السلام ناظر بر اعمال ما هستند، شهدا نیز ناظر بر اعمال ما می‌باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید حواسمان به شهدا باشد، افزود: نباید فکر کرد که جنگی بوده و شهدای تقدیم شده و اکنون نیز موضوع شهادت تمام‌شده بلکه شهدا ناظر بر رفتار ما هستند و باید حواسمان جمع باشد.

عضو گیلانی مجلس خبرگان رهبری با اشاره به زیاده‌خواهی انسان گفت: در زلزله‌های اخیر مشاهده شد انسانی که شبانه‌روز دنبال دنیا بوده با یک زلزله از سوی خدا تمام امکانات مادی خود را رها کرده است.

پروایی بابیان اینکه در روز قیامت از انسان نسبت به نعمت‌هایی که وی داده‌شده سؤال می‌شود، خاطرنشان کرد: در روز قیامت از انسان نسبت به نعمت‌هایی که قرآن و عترت پیامبر بوده سؤال خواهد شد.

وی بابیان اینکه شهدا و خانواده‌های آن‌ها صاحبان انقلاب اسلامی هستند، افزود: ملاک ارزشمند بودن افراد و حتی کسانی که از رزمندگان دفاع مقدس بودند، حال فعلی افراد هست.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع اصحاب تبلیغات اسلامی مبنی بر اینکه از شخصی دفاع نکرده بلکه از اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده‌اند، تصریح کرد: مردم در حماسه ۹ دی از دستاوردهای انقلاب اسلامی که  استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی بوده، دفاع کرده‌اند.

پروایی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در انتخابات نمود عینی پیدا می‌کند، گفت: فتنه را باید همیشه فتنه دید و برخلاف برخی‌ها که فتنه را حادثه می‌دانند فتنه یک اتفاق نبوده بلکه ماهیت فتنه داشته است.

وی وجود رهبر معظم انقلاب را یک نعمت الهی برشمرد و گفت: ما معتقدیم در عصر غیبت زمام امر باید در دست عالمی که شرایطی مشابه رهبر معظم انقلاب اسلامی دارد باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور مردم در خلق حماسه ۹ دی گفت: اگر حضور به‌موقع مردم درصحنه نبود اکنون داعش در شهر قوم جولان می‌داد و حکومت می‌کرد و انقلابی در کشور باقی نمی‌ماند.

پروایی با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر اینکه سال ها مسئولیت اجرایی کشور در دست یک نفر بوده و اکنون نقش اپوزسیون را بازی می‌کنند، گفت: همه مسئولانی که در کشور مسئولیت داشته باید پاسخ مطالبات مردم را بدهند چون امکانات مردم در دستشان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم همه مسائل را درک می‌کنند و ۸ و ۹ دی نمونه‌ای از درک بالای مردم بوده، گفت: مردم در خلق حماسه ۸ و ۹ دی فهمیدند که ارزش‌های اسلامی و ولایت‌فقیه هدف گرفته‌شده به‌موقع وارد میدان شدند و فتنه‌گران را به زباله‌دان تاریخ منتقل کردند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در واکنش به شخصی که دارای منصب هست و حقوق ماهیانه هم می‌گیرد و اعلام می‌کنند که تاکی باید به مبحث فتنه دامن زده شود، گفت: تا زمانی که ریشه فتنه‌گران خشکانده شود و فتنه و فتنه‌گران محو شود باید به فتنه پرداخته شود.

پروایی بابیان اینکه دیروز فتنه شخص دیگری به ماهیت مشخص بود اما امروز ممکن است فتنه ماهیت دیگری داشته باشد و شخص دیگری فتنه‌گر، گفت: هرروز ممکن است فتنه‌ای جدید و بزرگ‌تری در کشور حادث شود اما ما باید با بصیرت باشیم و فتنه را بشناسیم.

وی با تاکید بر اینکه هیچ‌کس نمی‌تواند به علم انقلاب حمله‌ور شود، گفت: ما معتقدیم اهل‌بیت (ع) چراغ راه ما هست و کسی که علی علیه‌السلام ندارد باید در فتنه‌ها باید گمراه شود.

عضو گیلانی مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه برخی‌ها معتقدند فتنه‌گران اشتباه کرده‌اند و باید حصر برداشته شود، گفت: نباید جلوی قاضی معلق بازی کرد چون هنوز طلبه‌های امام زمان(عج) نمرده‌اند و باید فتنه‌گران به خانواده‌های شهدا و صاحبان اصلی انقلاب بگویند غلط کرده‌اند تا مردم آن‌ها را ببخشند.

پروایی با تاکید بر اینکه فتنه در هرزمانی و در هر مکانی بد است، گفت: انقلاب به‌راحتی به دست نیامده و هم‌اکنون نیز در حال شهید دادن هستیم و اگر نباشند رزمندگان اسلام انقلابی در ایران وجود نداشت.

وی با تاکید بر اینکه نباید عوام‌فریبی کرد، گفت: باید دشمن را دشمن دانست و اگر دشمن را دوست بنامیم در حق همه خیانت کرده‌ایم چون دشمن منتظر است تا ما خوابمان ببرد.

عضو گیلانی مجلس خبرگان رهبری با اعلام اینکه نمایندگانی که از ولایت‌فقیه و یا سایر اقشار که از ولایت دفاع می‌کنند از رزمندگان اسلام هستند، گفت: همه‌کسانی که درراه اسلام زحمت می‌کشند و در دفاع از ولایت‌فقیه قد علم می‌کنند از رزمندگان اسلام هستند.

پروایی با اشاره به نفاق در جامعه گفت: وجود منافق در کشور بسیار خطرناک است و آسیبی که اسلام و انقلاب از روحانی‌نماها و کسانی که ظاهر و باطنشان یکی نبوده دیده، از دشمنان ندیده است.

وی در واکنش به موضع نماینده‌ای که نسبت به حقوق خود معترض بوده، افزود: این چه حرفی هست که نماینده‌های مجلس اعلام می‌کنند که حقوقشان باید ۷۰ درصد بالا و پایین برود؟ آقایی در کانال خود اعلام کرده زمانی که می‌خوابیده و هشت میلیون می‌گرفتیم و معلوم هست کسی که می‌خوابیده و هشت میلیون می‌گرفته الآن چگونه می‌تواند برای خدا کار کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه برخی‌ها برای جلب رضایت خدا جان خود را نثار کرده‌اند، گفت: باید مسئولان بخشی از حیات دنیوی خود راکمی برای خدا و کمی هم برای ملت سپری کنند و نباید مواضعی در رابطه با حقوق و مزایا از مجلس در بیرون شنیده شود.

پروایی گفت: ما نماینده‌های انقلابی و ولایی بسیار زیادی داریم اما باید جلوی برخی سلفی گرفتن‌ها و برخی از بیان مواضع را گرفت و دردهان آن‌ها زد.

وی نتیجه چنین رفتارهایی را در مجلس شورای اسلامی را مأیوس شدن از انقلاب دانست و گفت: چه کسی باید در مبارزه با مفاسد اقتصادی مقابله و مبارزه کند، آیا مسئول نظارت بر دولت مجلس شورای اسلامی است یا مجلس خبرگان رهبری که باید برای ما این مسئله مشخص شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نمایندگان مجلس خبرگان رهبری باید مطالبه گر باشند، افزود: نظارت قانونی بر عهده مجلس شورای اسلامی است و باید از فقرا، ضعفا و مستمندان حمایت کنید چون مردم به شما و ما رأی داده‌اند و انتظار دارند.

پروایی با تاکید بر اینکه همه باید دست‌به‌دست هم بدهیم تا مشکلات مردم حل شود، گفت: همان‌گونه که مسئولین وظایفی را بر عهده‌دارند، مردم نیز وظایفی را باید قبول کنند که نخستین وظیفه آن‌ها امربه‌معروف و نهی از منکر است.

وی بابیان اینکه اگر امربه‌معروف و نهی از منکر نشود بدها بر خوبان مسلط می‌شوند و دعا نیز بی‌اثر می‌شود، گفت: به‌وسیله امربه‌معروف و نهی از منکر نماز، روزه، جهاد و حتی ولایت‌فقیه در جامعه استقرار پیدا می‌کند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از اختلاس‌های میلیاردی در کشور گفت: اگر یک گرگی به گله بزند یکتا چند گوسفند را تلف می‌کند اما چگونه می‌شود شخصی چند میلیارد تومان دزدی می‌کند و از کشور می‌رود؟

پروایی بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی اصیل و پاک است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایرانی انقلابی برگرفته از انقلاب سیدالشهدا است و به انقلاب اسلامی امام زمان(عج) وصل می‌شود.

وی بابیان اینکه بیچارگی مردم را همه در حال مشاهده هستیم اما شنیده می‌شود می‌خواهند یارانه مردم را نیز قطع کنند، گفت: اگر با قطع کردن یارانه منفعت به‌جای مردم می‌آید جای شکر دارد اما مردم نگران هستند و نباید آن‌ها را از انقلاب اسلامی مأیوس کرد.

عضو گیلانی مجلس خبرگان رهبری با اعلام اینکه مردم ما انقلابی هستند، گفت: رهبر و مردم ما اهل بصیرت هستند و اگر ما هیچ‌کسی را نداشته باشیم و فقط رهبری برای ما باقی بماند همین برای همگان کافی است.

حجت‌الاسلام پروایی بابیان اینکه مردم باید بدانند فتنه‌گران چه بلاهایی بر سر کشور و انقلاب آورده‌اند، گفت: فتنه‌گران ضرباتی را به ملت، کام مردم را تلخ کردن، زمینه را برای آشوب و براندازی نظام و بسیاری از بلاها را در کشور نازل کردند./ فارس






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد