صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







در سال ۸۸ دشمن اصل نظام را نشانه گرفته بود

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه دشمن از افراد فاسد برعلیه نظام استفاده می کند ، گفت: مسئولان از فرصت مسئولیت خود برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنند. به گزارش مهر، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری بعدازظهر شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی که در مسجد جامع شفت […]

کد خبر : 28337 | 11:02 ق.ظ | ۹ دی , ۱۳۹۶

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه دشمن از افراد فاسد برعلیه نظام استفاده می کند ، گفت: مسئولان از فرصت مسئولیت خود برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنند.

به گزارش مهر، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری بعدازظهر شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی که در مسجد جامع شفت برگزار شد با تأکید براینکه امام خمینی (ره) با شناخت راه و اتکا به قدرت الهی به پشتوانه مردم انقلاب کرد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به رغم همه سختی ها و فشارها پیروز و مایه ناامیدی دشمنان اسلام شد.

وی با بیان اینکه بسیاری معتقد بودند که عمر این انقلاب بیش از شش ماه نخواهد بود، افزود: خوشبختانه این انقلاب با رهبری امام خمینی و بعد از ارتحال ایشان با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و به پشتوانه این ملت چهار دهه است که استوار ایستادگی کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به توطئه های دشمنان و استکبار جهانی برای نابودی انقلاب اسلامی در طول این سال های اشاره کرد و گفت: با قاطعیت می تواند گفت هر کشوری به جزء جمهوری اسلامی ایران با توجه به این همه هجمه و توطئه و فشار نابود شده بود.

وی در ادامه با اشاره به تغییر روش دشمن در دشمنی با نظام مقدس اسلامی بعداز شکست در جنگ سخت، خاطرنشان کرد: امروز پروژه جدید دشمن نفوذ در میان چهره های انقلابی و تغییر باور و مسیر آنها است.

حجت اسلام تسخیری با بیان اینکه دشمن با قرار دادن افرادی در بدنه نظام به دنبال تغییر روش ها و جهت ها است، تصریح کرد: امروز باید هوشیار بود زیرا فتنه دست بردار نیست تنها شکلش تغییر کرده است.

وی با تأکید بر ضرورت توجه و بصیرت درباره خیانت افراد خودی، یادآورشد: برخی چهره انقلابی به خود گرفته و مدعی انقلابی گری هستند این درحالی است که آنها انقلابی نما به حساب می آیند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه برخی خواص در دوران انقلاب از یاران نزدیک امام بوده و برای پیروزی انقلاب شکنجه های بسیاری از سوی ساواک تحمل کردند، افزود: ولی همین خواص به جایی می رسند که منزل آنها تبدیل به بیت منافقین می شود.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی و دشمن توانایی فروپاشی نظام مقدس اسلامی را ندارد، تأکید کرد: با این حال مردم باید هوشیار بوده و مواظب فتنه گران باشند.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه در سال ۸۸ دشمن اصل نظام را نشانه گرفته بود، گفت: متاسفانه سران فتنه نه تنها توبه نکرده و از موضع خود پایین نیامدند بلکه مدعی بودند کسانی که خیمه های امام حسین(ع) را در روز عاشورای آن سال آتش زدند متدین واقعی هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن، انسان های فاسد را برعلیه نظام مقدس اسلامی سازماندهی و در قالب توطئه در برابر انقلاب قرار می دهد، گفت: مسئولان باید از فرصت خدمتگزاری به نفع مردم و حل مشکلات آنها استفاده کنند این نباشد که دیروز مسئول بوده امروز به اپوزیسیون نظام تبدیل شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان همچنین به خطوط قرمز نظام مقدس اسلامی اشاره کرد و یادآورشد: اسلام، انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی (ره) و ولایت فقیه خطوط قرمز ما هستند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد