صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







نقشه‌های شوم استکبار جهانی ضربه زدن به‌ نظام اسلامی است

مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران با تأکید بر ضرورت تبعیت از ولایت‌فقیه گفت: امروز باید پشت سر رهبری باشیم و گوش‌به‌فرمان او دهیم تا توطئه‌های دشمنان علیه ایران خنثی شود. به گزارش فارس، سردار احمد کریم پور عصر امروز در مراسم اربعین شهید مدافع حرم علیرضا نظری در مسجد امام خمینی (ره) شهرک انصاری اظهار […]

کد خبر : 28387 | 2:57 ب.ظ | ۱۲ دی , ۱۳۹۶

مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران با تأکید بر ضرورت تبعیت از ولایت‌فقیه گفت: امروز باید پشت سر رهبری باشیم و گوش‌به‌فرمان او دهیم تا توطئه‌های دشمنان علیه ایران خنثی شود.

به گزارش فارس، سردار احمد کریم پور عصر امروز در مراسم اربعین شهید مدافع حرم علیرضا نظری در مسجد امام خمینی (ره) شهرک انصاری اظهار کرد: تجلیل و حفظ یاد و خاطره شهدا در جامعه یک فریضه الهی است.

وی با اشاره به اینکه افرادی که در راستای آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی نیستند می‌خواهند شهدا به فراموشی سپرده شوند، افزود: شهدا فارغ از هرگونه تعلقات دنیوی برای حراست از اسلام و نابودی دشمن درراه خدا جهاد کردند و جان خویش را باخدا معامله نمودند.

مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران اقتدار، عزت، استقلال و امنیت کشور را مدیون خون شهدا دانست و تصریح کرد: همه پیشرفت‌های علمی و نظامی کشور و هر چه داریم حاصل ایثارگری و ایستادگی‌های شهدا و خانواده‌های آنان است.

وی با اشاره به اینکه خداوند ناز شهدا را می‌خرد و آنان را شفیع ما در روز قیامت قرار می‌دهد، افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس جنگ نابرابری بود که ۱۸۸ کشور جهان با صدام متحد شده تا با ایران بجنگد و ملت ما از هر قشر و قومی برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام به جبهه‌ها رفتند و در کنار نیروهای نظامی با فداکاری و شجاعت با دشمن مبارزه کردند تا به شهادت رسیدند.

کریم پور با اشاره به اینکه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا باعث تداوم انقلاب خواهد شد، گفت: ما باید هر آنچه را که داریم برای ادای دین خود نسبت به شهدا و آرمان‌های این عزیزان بکار گیریم.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم مقامی بسیار بالا نزد پروردگار دارند، تصریح کرد: مدافعین حرم شهدایی بودند که خانواده‌های خود را گذاشتند و در کیلومترها دورتر از خاک کشور با داعش و گروه تکفیری‌ها جنگیدند و برای دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) در غربت به شهادت رسیدند و اگر چنین نمی‌کردند ما می‌بایستی در درون خاک کشور با این گروه‌های تروریستی می‌جنگیدیم.

مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران حراست از خون شهدا را وظیفه جامعه خواند و افزود: تا مادامی‌که در مسیر شهدا، آرمان‌های انقلاب و امام (ره) و تأسی از رهنمودهای ولایت‌فقیه گام برمی‌داریم نظام جمهوری اسلامی ماندگار و پایدار است و خللی به آن وارد نخواهد شد.

وی با اشاره به دسیسه‌های استکبار و دشمنان انقلاب برای ضربه زدن به‌نظام جمهوری اسلامی گفت: در طول ۳۸ سال از عمر انقلاب اسلامی دشمنان با نقشه‌های از پیش طراحی‌شده و به طرق مختلف تلاش کردند که نظام مقدس جمهوری اسلامی که برگرفته از فرهنگ اهل‌بیت (ع) است را ساقط کنند اما با حضور مردم درصحنه و هدایت‌های حکیمانه و روشنگرانه رهبر معظم نقشه‌های شوم دشمن خنثی شد.

کریم پور با تأکید بر ضرورت تبعیت از ولایت‌فقیه افزود: امروز باید پشت سر رهبری باشیم و گوش‌به‌فرمان او دهیم تا توطئه‌های دشمنان علیه ایران خنثی شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد