صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







آشوبگران مطالبه نداشتند بلکه معارضه داشتند

امام‌جمعه سیاهکل بابیان اینکه اصل مشکلات مردم به‌حق بود ولی نادیده گرفته شد، گفت: گلایه‌ها با عدم پاسخ مسئولین مواجه شد که به اغتشاش مبدل شد، همه بدانند که وسیله اعتراض؛ آشوب و اغتشاش نیست. به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر، ضمن تبریک […]

کد خبر : 28473 | 9:14 ق.ظ | ۱۶ دی , ۱۳۹۶

امام‌جمعه سیاهکل بابیان اینکه اصل مشکلات مردم به‌حق بود ولی نادیده گرفته شد، گفت: گلایه‌ها با عدم پاسخ مسئولین مواجه شد که به اغتشاش مبدل شد، همه بدانند که وسیله اعتراض؛ آشوب و اغتشاش نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر، ضمن تبریک سالروز حماسه ۹ دی اظهار کرد: در روزهای گذشته آشوبگران خواستند ۹ دی را کمرنگ کنند که کور خواندند.
وی بابیان اینکه در حوادث اخیر در بسیاری از موارد غفلت را مشاهده کردیم، گفت: حتی اگر دشمن ضعیف باشد؛ به‌هیچ‌وجه نباید آن را کوچک شمرد، نکند با مکر دشمن بیدار شویم.

امام‌جمعه سیاهکل افزود: مقام معظم رهبری بارها به حضور نزدیک دشمن هشدار دادند و بعضی‌ها این را توهم می‌دانستند، می‌بایست خوش‌بینی به دشمن را کم و دوراندیشی را باید بیشتر کرد.

شکسته‌دل بابیان اینکه اصل مشکلات مردم به‌حق بود ولی نادیده گرفته شد، تصریح کرد: گلایه‌ها با عدم پاسخ مسئولین مواجه شد که به اغتشاش مبدل شد، همه بدانند که وسیله اعتراض؛ آشوب و اغتشاش نیست.

وی تأکید کرد: عده‌ای آمدند و به مسئولین گوشزد کردند و عده‌ای هم از این موقعیت سوءاستفاده کردند، اما مسئولین باید حواسشان را جمع کنند و بیشتر به مردم خدمت کنند.

امام‌جمعه سیاهکل بابیان اینکه آشوبگران مطالبه نداشتند بلکه معارضه داشتند، گفت: نوع برخورد آشوبگران را ببینید؛ آتش زدن خودرو، منازل، بانک‌ها، امامزاده‌ها، غارت اموال عمومی، بستن جاده‌ها، کشتن مردم بی‌گناه ازجمله دو نوجوان، این‌ها با مسجد، قرآن، هیئت و حسینیه مشکل‌دارند، آیا می‌دانند به مردم خدمت کنند؟

شکسته‌دل افزود: هزینه‌های سنگینی دادیم، هیچ خانواده‌ای راضی نیست عزیز از دست بدهد، جواب خانواده آن نوجوانی که کشته شد را چه کسی می‌دهد؟

وی ابراز کرد: کسانی که تریبون دستشان است و به قول خودشان روشن‌فکر هستند و علیه امنیت ملت حرف می‌زنند باید پاسخگو باشند و طبق فرموده رهبری سیلی می‌خورند.

امام‌جمعه سیاهکل بابیان اینکه امروز دشمن ناامید است، آیا خجالت نمی‌کشد؟ گفت: می‌گفتند «نترسید، نترسید، ما همه باهم هستیم»، شما که باهم بودید کجا رفتید؟ ما می‌گفتیم «ما همه باهم هستیم، پشت ولایت هستیم» و تاکنون ثابت کرده‌ایم که همیشه بودیم و هستیم و خواهیم بود.

شکسته‌دل ضمن تشکر از مردم غیور سیاهکل که در روز ۱۳ دی حماسه آفریدند، بیان کرد: از سپاه و بسیج، نیروهای امنیتی و انتظامی بابت تأمین امنیت شهرستان سیاهکل تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: در هر استانی تعداد انگشت‌شماری آشوب کردند و در کل چند صد نفر هم نمی‌شدند، مردم استان‌ها با حضور در خیابان‌ها نشان دادند که تا پای جان پشتیبان رهبر و انقلاب هستند.

امام‌جمعه سیاهکل بیان کرد: مسئولین نباید فکر کنند چون مردم آمدند و حمایت کردند همه‌چیز حل‌شده است، قوه قضائیه از این به بعد می‌بایست بیشتر با فساد برخورد کند، دولت باید یک حرکت جدی کند و کمر همت ببندد تا بیکاری و فقر ریشه‌کن شود، مسئولین باید پارتی‌بازی را کنار بگذارند زیرا مردم نا عدالتی را برنمی‌تابند.

شکسته‌دل بابیان اینکه طبق شواهد؛ پشت تمام این جنایات آمریکا، اسرائیل و آل سعود قرار دارند، گفت: دشمنان در کانال‌های تلگرام به‌صورت عملی آموزش ساخت بمب می‌دادند و دستور می‌دادند که مردم بی‌گناه را بکشید.

وی تصریح کرد: عوامل خنثی شدن این آشوب‌ها یکی حضور به‌موقع مردم و دیگری تدابیر رهبری بوده است، مردم نخواهند گذاشت یک تار موی رهبرمان کم شود، این انقلاب با تمام فراز و نشیب‌هایی که دارد به سمت ساحل نجات در حال حرکت است و با لطف خداوند به دست صاحب اصلی خودش امام زمان (عج) می‌رسد.

امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به تبلیغاتی که علیه جمهوری اسلامی انجام می‌شود، گفت: رضاشاه دو واحد دانشگاه در کشور احداث کرد، اما امروزه هزاران واحد دانشگاهی فعال در کشور داریم، می‌گویند در زمان شاه راه‌آهن را وارد کشور شد؛ اما باید ببینند که آن روز چقدر بود و امروز چقدر است؟ امروزه چندین هزار کیلومتر خط راه‌آهن در کشور داریم.

شکسته‌دل بابیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی می‌خواهند شاه ملعون را تلطیف کنند، خاطرنشان کرد: آن ملعون با کودتای انگلیس به قدرت رسید و این نظام مقدس بارأی مردم و جهت خدمت سرکار آمد و هزاران شهید داده است، آن عرصه که به قول خودشان رؤیایی بود فرار کرد و نیروهای مسلح نوپای ما اوایل انقلاب جلوی ۴۶ کشور ایستادگی کردند، جوانان تاریخ را مطالعه کنند و خدمات قبل و بعد از انقلاب را مقایسه کنند.

وی بابیان اینکه هر جمعه باید آماده ظهور باشیم، گفت: امروز روز امام زمان (عج) است و باید این روز را قدر بدانیم، در مسیر نماز جمعه به این امید بیاییم که خبر ظهور امام زمان (عج) را بشنویم.

امام‌جمعه سیاهکل تصریح کرد: فردا سالروز شهادت شهدای هویزه در سال ۵۹ است، درراه حفظ و پیروزی انقلاب اسلامی زحمت‌های زیادی کشیده شده است نه از سال ۵۷؛ بلکه سال‌ها قبل از آن بسیار شهید داده‌ایم.

وی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امیرکبیر و احمدی روشن در هفته پیش رو، گفت: همه باید راه آن‌ها را ادامه بدهیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد