صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







اغتشاشات از طرف آمریکا، اسرائیل و آل سعود برنامه ریزی شده است

امام جمعه رودسر با بیان اینکه اغتشاشات اخیر از طرف آمریکا، اسرائیل و آل سعود برنامه ریزی شده است، گفت: حل مشکل اقتصادی و بهبود معیشت از مطالبات این ملت است. به گزارش شبستان، حجت‌الاسلام تقی روحانی، امام جمعه رودسر در خطبه‌های نماز جمعه امروز (۱۵دی) با اشاره به ۱۷ دی ماه سالروز کشف حجاب […]

کد خبر : 28482 | 9:47 ق.ظ | ۱۶ دی , ۱۳۹۶

امام جمعه رودسر با بیان اینکه اغتشاشات اخیر از طرف آمریکا، اسرائیل و آل سعود برنامه ریزی شده است، گفت: حل مشکل اقتصادی و بهبود معیشت از مطالبات این ملت است.

به گزارش شبستان، حجت‌الاسلام تقی روحانی، امام جمعه رودسر در خطبه‌های نماز جمعه امروز (۱۵دی) با اشاره به ۱۷ دی ماه سالروز کشف حجاب توسط رضا خان، اظهار کرد: ۱۷ آیه قرآن در راستای حجاب است که متاسفانه فرهنگ برهنگی غرب وارد کشور شده است.

وی، ۱۹ دی را سالروز قیام مردم قم و طلاب و آغاز حرکت اسلامی دانست و افزود: ۱۹ دی سالروز قیام خونین مردم قم است؛ همان روزی که در تاریکی استبداد و ستم روزنه ها را به سوی روشنایی گشود و روند انقلاب را به گونه ای شکل داد که طومار دو هزار و پانصد ساله نظام شاهنشاهی در مدت زمان کوتاهی در هم پیچیده شود.

امام جمعه رودسر با اشاره به حوادث ۹ دی، گفت: مردم ایران و رودسر با بصیرت خود به خیابان‌ها آمدند و صفوف خود را از صفوف دشمن جدا کردند.

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه در قانون اساسی حقوق شهروندی است که اگر اعتراضی دارند حرف خود را بیان کنند، تصریح کرد: مردم ما حق دارند اگر اعتراضی دارند بگویند در صورتی که در هیچ جای دنیا اینگونه نیست.

وی با اشاره به جنبش وال استریت و آشوب فرانسه و دستگیری و کشتن صدها نفر توسط پلیس، خاطرنشان کرد: این در صورتی است که در کشور ما مقام معظم رهبری خود فرمودند؛ مردم وضع معیشتی خوبی ندارند و گله مندند و حقشان است که اعتراضشان را به گوش مسئولان برسانند.

امام جمعه رودسر با بیان اینکه این سخنان مقام معظم رهبری با اغتشاشات فرق دارد، اظهار کرد: ملت با بصیرت ما بین اعتراض و اغتشاش فرق می‌گذارند و آتش کشیدن مسجد را جزء اغتشاشات می‌دانند نه اعتراضات.

اغتشاشات از طرف آمریکا، اسرائیل و آل سعود برنامه ریزی شده است

 حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه این اغتشاشات از طرف آمریکا، اسرائیل و آل سعود برنامه ریزی شده است، افزود: دشمنان اسلام در جنگ ۳۳ روزه لبنان شکست خوردند و به فکر آشوب و فتنه جدیدی افتادند که داعش را خلق کردند.

وی با بیان اینکه برای انتقام از جبهه مقاومت که در سوریه دشمن با شکست روبه رو شد، آل سعود گفت باید جنگ را به داخل ایران بکشانیم، گفت: وجه تشابه این اغتشاشات با فتنه ۸۸ در این بود که آمریکا، اسرائیل و آل سعود به صورت مستقیم از اغتشاشگران حمایت می‌کردند.

امام جمعه رودسر با بیان اینکه سازمان منافقین از اغتشاشگران حمایت و آنها را تشویق به براندازی نظام می‌کرد، تصریح کرد: دشمنان بر روی اعتقادات مردم دست گذاشتند و با به آتش کشیدن پرچم ایران، مساجد و اماکن مذهبی در صدد بودند تا مردم را به جان یکدیگر بیندازند.

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه رسانه‌های معاند از کل جهان امنیت ایران را مورد هدف قرار داده بودند، خاطرنشان کرد: حضور به موقع ملت ایران اسلامی همیشه سبب نقش برآب شدن نقشه های شوم دشمنان شده است و این بار هم اقدام به موقع مردم چشم دشمنان را کور کرد.

هیچ فتنه‌ای ما را از مسیر انقلاب دور نخواهد کرد

وی با بیان اینکه هیچ فتنه‌ای ما را از مسیر انقلاب دور نخواهد کرد، اظهار کرد: هر بار دشمن توطئه‌ای کرد اتحاد و همبستگی ملت ایران بیشتر شد.

امام جمعه رودسر با بیان اینکه حل مشکل اقتصادی و بهبود معیشت از مطالبات این ملت است، افزود: مسئولان باید به گونه‌ای تدبیر کنند که از این مشکلات دشمن سوء استفاده نکند.

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه هوشیاری و بیداری مردم باید همیشگی باشد، گفت: دشمن باید بفهمد ما پشت انقلاب خود هستیم و لحظه‌ای چشم از منویات مقام معظم رهبری نخواهیم برداشت.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد