صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







قطعنامه تظاهرات پرشور مردم قهرمان و انقلابی گیلان در محکومیت آشوب‌های اخیر

قطعنامه تظاهرات پرشور مردم قهرمان و انقلابی گیلان در محکومیت آشوب‌های اخیر و اغتشاشات خرابکاران: حضور باشکوه و پرشور مردم غیور، ولایی و انقلابی گیلان، نمایشی از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و  بصیرت، دشمن‌شناسی و حضور به هنگام فرزندان دیار میرزا در صحنۀ انقلاب اسلامی‌ است که با تدابیر حکیمانه، روشنگری و هدایت‌های عالمانۀ […]

کد خبر : 28486 | 2:00 ب.ظ | ۱۷ دی , ۱۳۹۶

قطعنامه تظاهرات پرشور مردم قهرمان و انقلابی گیلان در محکومیت آشوب‌های اخیر و اغتشاشات خرابکاران:

حضور باشکوه و پرشور مردم غیور، ولایی و انقلابی گیلان، نمایشی از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و  بصیرت، دشمن‌شناسی و حضور به هنگام فرزندان دیار میرزا در صحنۀ انقلاب اسلامی‌ است که با تدابیر حکیمانه، روشنگری و هدایت‌های عالمانۀ قافله سالار صبر و بصیرت و مقتدای عظیم‌الشأن امت اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و لبیک مردم آگاه، متدین، لحظه‌شناس، یکی از پیچیده‌ترین فتنه‌ها علیه انقلاب اسلامی را خنثی کرده و فتنه‌گران را منزوی و از صحنه خارج کرده است؛ اینک ما شرکت‌کنندگان در تظاهرات محکومیت فتنه اخیر و آشوب‌های هنجارشکنانه عده‌ای معاند و سرسپرده به استکبار جهانی با فریاد رسا و ندای ملکوتی «الله اکبر» اعلام می‌داریم:

  1. ما تظاهرات کنندگان ضمن اعلام وفاداری مجدد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و آمادگی همه جانبه برای پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلابی، انزجار و تنفر خود را از فتنه‌گران و اغتشاشگران که از سوی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیست غاصب و حکومت‌های مرتجع منطقه هدایت و حمایت می‌شوند اعلام نموده و با دعوت همگان بر بصیرت‌افزایی و سفارش بر حفظ اتحاد و یکپارچگی آحاد ملت، آماده مقابله با هرگونه فتنۀ جدید استکباری- صهیونیستی علیه نظام مقدس اسلامی هستیم.
  2. ما تظاهرات کنندگان ضمن قدردانی و تشکر از اقشار مختلف مردم که با بصیرت و حضور خود در برابر عوامل فتنه، فریب‌خوردگان استکبار جهانی و آشوبگران خودفروخته مردانه ایستادند و با تاکید بر حفظ اتحاد و وحدت جامعه که عامل پیروزی در میدان مبارزه با دشمنان نظام و موفقیت و پیشرفت کشور است، از همۀ احزاب و جریان‌های سیاسی فعال در چهارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌خواهیم که با آگاهی، بصیرت و هوشیاری و فرمانبرداری از دستورات حکیمانۀ رهبر معظم انقلاب اسلامی، دسیسه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار جهانی و عوامل مزدور و نفوذی را ناکام گذارند.
  3. ما تظاهرات کنندگان با تقدیر و تشکر از زحمات مخلصانه و فداکارانۀ فرماندهان و نیروهای امنیتی، انتظامی و بسیجیان جان برکف استان که با تمام وجود برای خاموشی آتش فتنه و مهار آشوبگران و اغتشاشات اخیر تلاش کردند، از مسئولان محترم قوه قضائیه می‌خواهیم که با برخورد شدید با عوامل اصلی فتنه و آشوب‌ در هر زمان و مکان، جلوی تکرار رفتارهای هنجارشکنانه و شعارهای ساختار شکنانه را بگیرند.
  4. ما تظاهرات کنندگان هشدار می‌دهیم که هرگونه مسامحه، غفلت و همراهی خواسته و ناخواسته عناصر داخلی با دشمنان دیرین امت ولایی ایران و بهانه دادن به دست ضدانقلاب عنود و یا زمینه‌سازی یأس و ناامید کردن مردم را برنتابیده و بر هوشیاری بیش از پیش مدیران و مسئولان کشور در مقابله با فتنه‌های اخیر تأکید می‌کنیم.
  5. ما تظاهرات کنندگان با سپاس و شکر خداوند منان به پاس نعمت‌ گران‌سنگ انقلاب اسلامی و ولایت فقیه که تاکنون با هدایت‌های پیامبرگونه و هشدارهای به‌موقع بلایای سهمیگن فتنه‌ها را دفع و توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی را نقش برآب کرده‌اند از سران قوا می‌خواهیم تا فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی را نصب العین خود قرار دهند و همه مدیران و مسئولان کشور با تلاش مجدانه در جهت تحقق «اقتصاد مقاومتی» و رفع مشکلات اقتصادی کشور اقدام عملی نموده و موجبات بهبود معیشت مردم را فراهم آورند.

یکشنبه ۱۷ دی ماه ۱۳۹۶ هجری شمسی

برابر با ۱۹ ربیع الثانی ۱۴۳۹ هجری قمری

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

استان گیلان






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد