صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







اجرای برنامه‌های متفاوت و جذاب دهه فجر ضرورت دارد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: لازم است تا کانون‌های بازنشستگان نیروهای مسلح گیلان پیشکسوتان فعال در دوران مبارزات انقلابی به‌ویژه افراد تاثیرگذار در گیلان را شناسایی کنند. به گزارش تسنیم، رسول جلایی صبح امروز در دومین نشست کمیته نیروهای مسلح در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت […]

کد خبر : 28490 | 2:21 ب.ظ | ۱۷ دی , ۱۳۹۶

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: لازم است تا کانون‌های بازنشستگان نیروهای مسلح گیلان پیشکسوتان فعال در دوران مبارزات انقلابی به‌ویژه افراد تاثیرگذار در گیلان را شناسایی کنند.

به گزارش تسنیم، رسول جلایی صبح امروز در دومین نشست کمیته نیروهای مسلح در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت اظهار داشت: پیشکسوتان نیروهای مسلح و دستاوردهای آنان با کمک اصحاب رسانه باید به مردم معرفی شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان خاطرنشان کرد: لازم است تا کانون‌های بازنشستگان نیروهای مسلح پیشکسوتان فعال در دوران مبارزات انقلاب به خصوص افراد تاثیرگذار را شناسایی کنند زیرا مردم و رسانه‌ها همیشه به دنبال شناخت چنین بزرگانی هستند.

جلایی با تاکید بر اینکه باید موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کرد ابراز داشت: مردم، دولت و نظام را در یک قالب می‌بینند و تفاوتی برای آن قائل نیستند و اگر جایی کم‌کاری رخ دهد به پای نظام می‌نویسند پس با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی باید از آن دفاع کرد.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی مظلوم مانده است تصریح کرد: در میان پیشکسوتان نیروهای مسلح افرادی حضور دارند که جزء تاثیرگذاران انقلاب اسلامی بوده و هستند که معرفی آنان به مردم باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به حضور برخی از افراد وابسته به نیروهای مسلح در بدنه مدیریتی کشور گفت: حضور چنین افرادی در زمینه مدیریت از ظرفیت‌های عظیم نیروهای مسلح است.

جلایی برپایی نمایشگاه‌های مختلف را از اقدامات موثر در راستای معرفی دستاوردهای نظام دانست و ابراز داشت: در میان کارکنان نیروهای مسلح افراد فنی و کارآمدی حضور دارند که می‌توانند حتی بسیاری از مشکلات استان گیلان را رفع کنند.

وی با تاکید بر لزوم نوآوری در اجرای برنامه‌های دهه فجر خاطرنشان کرد: بسیاری از برنامه‌ها و همایش‌ها هرساله برگزار می‌شوند اما باید اقداماتی در راستای جذاب کردن آنان برای مردم انجام داد.

مدیر تبلیغات و فضاسازی سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه با انتقاد از موازی‌کاری نیروهای مسلح استان گیلان در برگزاری مراسمات ایام دهه فجر گفت: نیروهای مسلح گیلان با تجمیع برنامه‌ها با یکدیگر می‌توانند اقدامات مناسب‌تری انجام دهند.

غلامرضا حسن‌پور با تاکید بر لزوم حفظ اتحاد نیروهای مسلح استان گیلان با یکدیگر اظهار داشت: باید مکانی مشترک تعیین شود تا نیروهای مسلح استان همراه باهم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کنند.

مسئول کانون بازنشستگان سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی نظیر والیبال، فوتسال، تیراندازی و دو و میدانی در ایام دهه فجر گفت: حدود ۵۰۰ نفر از ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این برنامه شرکت می‌کنند.

سیدرضا نورانی با اشاره به برگزاری همایشی ویژه فعالان فرهنگی بازنشسته سپاه قدس گیلان در ایام دهه فجر ابراز داشت: برگزاری همایش خاطره‌گویی دوران مبارزات انقلاب، حضور در گلزار شهدا و بازدید از خانواده‌های بازنشستگان سپاه قدس گیلان در ایام دهه فجر انجام می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد