صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







طنین شعار مرگ بر فتنه گر مردم شهرستان تالش

مردم و مسئولان با راهپیمایی در شهرهای تالش، اسالم، حویق، و لیسار پشتیبانی خود را از نظام اسلامی اعلام و عوامل هتک حرمت مقدسات دینی و تخریب اموال عمومی در برخی از شهرها را محکوم کردند. به گزارش ایرنا، راهپیمایان روز یکشنبه ۱۷ دی ماه در تالش از مقابل سپاه این شهر، در اسالم از […]

کد خبر : 28589 | 12:06 ب.ظ | ۱۸ دی , ۱۳۹۶

مردم و مسئولان با راهپیمایی در شهرهای تالش، اسالم، حویق، و لیسار پشتیبانی خود را از نظام اسلامی اعلام و عوامل هتک حرمت مقدسات دینی و تخریب اموال عمومی در برخی از شهرها را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، راهپیمایان روز یکشنبه ۱۷ دی ماه در تالش از مقابل سپاه این شهر، در اسالم از رو به روی مسجد جامع، در حویق از جلوی شهرداری و در لیسار از مقابل اداره پست این شهر حرکت کردند و در محکومیت نا آرامی ها در ایران اسلامی، شعارهای انقلابی سر دادند.
حضور مردان و زنان شیعه و سنی تالش در این راهپیمایی دشمن شکن، پرشور بود و همه برای اعلام انزجار از تخریب کنندگان اموال عمومی ، به خیابان ها آمده بودند.
در پایان این راهپیمایی بیاینه ای شش ماده ای در محکومیت نا آرامی های روزهای گذشته و ضرورت تلاش مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی کشور و مردم، قرائت و با فریادهای الله اکبر راهپیمایان تاکید شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد