صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







با یک برنامه جامع از ظرفیت و امکانات تمامی دستگاهها استفاده شود

نشست کمیته ورزش وجوانان ستاد دهه فجر گیلان در اداره کل ورزش وجوانان استان برگزارشد. به گزارش روابط عمومی ورزش وجوانان گیلان، در این نشست که باحضور نمایندگان دستگاههای اداری وسازمانهای عضو این کمیته برگزارشد، معاون فرهنگی و جوانان اداره کل گفت ؛ باید سعی شود با یک برنامه جامع و مدون از ظرفیت ها […]

کد خبر : 28600 | 8:48 ق.ظ | ۱۹ دی , ۱۳۹۶

نشست کمیته ورزش وجوانان ستاد دهه فجر گیلان در اداره کل ورزش وجوانان استان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی ورزش وجوانان گیلان، در این نشست که باحضور نمایندگان دستگاههای اداری وسازمانهای عضو این کمیته برگزارشد، معاون فرهنگی و جوانان اداره کل گفت ؛ باید سعی شود با یک برنامه جامع و مدون از ظرفیت ها و امکانات تمامی دستگاهها استفاده کرد و از موازی کاری جلوگیری شود.
هاشم اسماعیلی افزود؛ دراین نشست مقرر شد تمامی دستگاهها در اولین فرصت برنامه های مختلف خود در حوزه های فرهنگی ،ورزشی وجوانان را براساس وظایف ذاتی خود به اداره کل ورزش وجوانان استان به عنوان دبیرخانه اعلام کنند.
وی با تاکید بر اجرای برنامه های فرهنگی در تمامی مسابقات و همایش ها گفت ؛ از روسای ادارات ورزش وجوانان شهرستانها می خواهیم چنین کمیته ای را در فرمانداری شهرستان خود برگزار کرده و برنامه ها را مکتوب به دبیرخانه ارسال کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد