صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







آمریکا و پادوهای آن ضربات مهلکی به اعتقادات، مال و جان مردم وارد کردند

امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به ضربات مهلک آمریکا و پادوهای آن به اعتقادات، مال و جان مردم در اغتشاشات اخیر، گفت: مسئولان نظام باید عاجلا در حل معیشت مردم بکوشند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل امروز  در گفت‌وگو با فاس، در تبیین مثلث فعال در فتنه اخیر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار […]

کد خبر : 28627 | 7:20 ق.ظ | ۲۱ دی , ۱۳۹۶

امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به ضربات مهلک آمریکا و پادوهای آن به اعتقادات، مال و جان مردم در اغتشاشات اخیر، گفت: مسئولان نظام باید عاجلا در حل معیشت مردم بکوشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل امروز  در گفت‌وگو با فاس، در تبیین مثلث فعال در فتنه اخیر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم قم اظهار کرد: بیانات رهبری فصل الخطاب است و همه آحاد ملت و دولت باید گوش‌به‌فرمان فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ‌کس در کشور دلسوزتر از رهبر معظم انقلاب نیست، افزود: رهبری بارها به مسئولان تذکر داده‌اند که به امور مسلمین و ملت ایران اهتمام بورزند و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و معیشت مردم تلاش کنند.

امام‌جمعه سیاهکل با تاکید بر اینکه قوای سه‌گانه کشور باید دست از حرف بکشند و به‌صورت عملیاتی وارد کار شوند، گفت: همه مسئولان باید برای فریادرسی به مردم و حل مشکلات معیشتی اقدام عاجل اندر عاجل ترتیب دهند.

شکسته‌دل در تبیین مثلث پول، پادویی و نقشه مطرح‌شده از سوی رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: مخاطب مقام معظم رهبری از مثلث فتنه، آمریکا و صهیونیسم جهانی، پول عربستان سعودی و نفوذی‌ های داخلی به‌عنوان پادوی آن‌ها بود.

وی با اشاره به تحت هیجان قرار گرفتن عده‌ای از جوانان کشور از دسیسه‌های عناصر ضدانقلاب و آشوب گر در اعتراضات اخیر، گفت: جوانان باید تاریخ را مطالعه کنند و بدانند که ترامپ و سران استکبار و نظام سلطه دلسوز ملت ایران نخواهند بود.

امام‌جمعه سیاهکل با تاکید بر اینکه اگر آمریکا دلسوز بود مردم را سمت آشوب هدایت نمی‌کرد، گفت: اگر آمریکا دلسوز مردم بود مردم را تشویق به آتش کشیدن حسینیه‌ها، مساجد و پرچم که بیانگر هویت کشور است ترغیب نمی‌کرد.

شکسته‌دل بابیان اینکه دشمن در سه جهت به ملت ایران آسیب وارد کرد، گفت: دشمن از جهان مالی، اعتقادی و جانی به مردم در اغتشاشات اخیر ضربات مهلکی وارد کرد.

وی خطاب به آشوب گرانی که شعار «نترسید، نترسید ما همه کنار هم هستیم» گفت: کسانی که شعار از اتحاد و همدلی مردم می‌زدند باید اعلام کنند که در کجای میدان هستند و چرا اکنون دوشادوش ملت ایران حاضر نمی‌شوند و خود را پنهان کرده‌اند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد