صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






همه مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی خادم مردم هستند

آیت الله احمد پروایی صبح امروز (پنجشنبه) در یادواره شهدای تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک‌ سپاه اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره بر حفظ وحدت و همدلی در کشور تاکید ویژه داشته و دارند بنابراین مسئولان اجرایی کشور  باید در درجه اول برای حفظ وحدت تلاش کنند و به اختلاف سلیقه‌ها دامن نزنند. به گزارش تسنیم،نماینده […]

کد خبر : 28636 | 1:08 ب.ظ | ۲۱ دی , ۱۳۹۶

آیت الله احمد پروایی صبح امروز (پنجشنبه) در یادواره شهدای تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک‌ سپاه اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره بر حفظ وحدت و همدلی در کشور تاکید ویژه داشته و دارند بنابراین مسئولان اجرایی کشور  باید در درجه اول برای حفظ وحدت تلاش کنند و به اختلاف سلیقه‌ها دامن نزنند.

به گزارش تسنیم،نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: از جمله مسائل مهمی که می‌تواند این نظام را با چالش‌های جدی مواجه کند وجود برخی اختلاف‌ها در بین مسئولان در قوای مختلف مجریه، مقننه و قضائیه است.

آیت الله پروایی با تاکید بر حفظ وحدت و همدلی در بین مسئولان کشور عنوان کرد: وجود اختلاف سلیقه شاید به خودی خود مشکلی نباشد اما مشکل دقیقاً از آن جایی آغاز می‌شود که کسانی از روی عمد و یا غیرعمد برای دامن زدن بر آن تلاش می‌کنند.

وی با انتقاد از وجود روحیه تخریبگری در کشور ابراز داشت: نباید بگذاریم که اختلاف‌ها راهبردی شده و در مسیر تخریب دیگران به کار گرفته شوند زیرا بر افروختن آتش اختلافات نتیجه‌ای جز خشنودی دشمنان و رنجاندن دل مردم ندارد.

عضو مجلس خبرگران رهبری بیان داشت: وجود مردم ولایتمدار و ولایت‌دوست ایران اسلامی که در همه صحنه‌های انقلاب حاضر بوده و از خودگذشتگی کرده‌اند برای نظام اسلامی حقیقتاً غنیمتی الهی بوده زیرا ضامن بقای انقلاب اسلامی و مایه عزت آن هستند.

آیت الله پروایی به تجمعات خودجوش مردم گیلان اشاره کرد و عنوان کرد: مردم ولایی استان با برپایی راهپیمایی و با حضوری بصیرت گونه ثابت کردند با تمام مشکلات اقتصادی همواره در راه امام، انقلاب، مقام معظم رهبری و شهدای خود پابر جا و استوار می‌مانند.

وی با تاکید بر قصد حقیقی دشمنان برای براندازی نظام اسلامی افزود: از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و از همان روزهای ابتدایی تا الان روزی نبوده که دشمنان قسم خورده اسلام و قرآن در اتاق‌های فکر خود مشغول تدوین نقشه‌های شوم برای این ملت نبوده باشند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: ترور شخصیت‌های والامقام این نظام خود گواهی بر این مدعا است که دشمنان ذلیل این مردم از هیچ کاری برای نابودی آنان فروگذار نکرده و نمی‌کنند و در این راه مرتکب بالاترین جنایت‌ها می‌شوند.

آیت الله پروایی خاطرنشان کرد: آنچه که انقلاب اسلامی را تاکنون در برابر تمام این توطئه‌ها و جنایت‌ها بیمه کرده در درجه نخست وجود ولایت مطلقه فقیه و مرجعیت دینی و در درجه دوم حضور به‌موقع و بصیرت مثال زدنی این مردم و شهدا بوده است.

وی اظهار داشت: دشمن نقشه‌های بسیاری را طراحی کرد و در فاز اقتصادی با اعمال تحریم‌های ظالمانه فشارهای بسیاری را متحمل جمهوری اسلامی کرد اما ملت شریف ایران با تحمل و صبر مثال زدنی خود تمامی این نقشه‌ها را نقش بر آب کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: وجود آسمانی شهدای انقلاب، ایثارگران، جانبازان و مدافعان حرم حقیقتاً موجب استوار ماندن پایه‌های این نظام شده است و مطمئناً اگر این‌ها نبودند به تعبیر مقام معظم رهبری کشور به مصیبت‌های بسیار بزرگی گرفتار می‌شد.

آیت الله پروایی عنوان کرد: صاحبان اصلی و حقیقی انقلاب، شهدا و خانواده‌های آنان، ایثارگران و جانبازان و کسانی که همیشه سرباز ولایت باقی مانده‌اند هستند زیرا هستند کسانی که افتخار جانبازی را دارند اما از مسیر شهدا و ولایت فقیه خارج شده‌اند.

وی بیان داشت: در فتنه ۸۸ که فتنه عظیم و پیچیده‌ای بود اگر حضور مردم نبود دشمنان به اهداف خود قطعاً دست می‌یافتند بنابراین مسئولان نظام نیز باید با تبعیت از سخنان مقام معظم رهبری در رفع مشکلات عدیده اقتصادی و اجتماعی کشور تلاش کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: همه مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی به نوعی خادم مردم هستند و بر همه آن‌ها فرض است در مسیر خدمت به مردم قرار بگیرند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد