صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مردم با حضور در صحنه اغتشاش‌گران را به سطل زباله ریختند

امام‌جمعه لاهیجان گفت: چند روزی اعتراضات داخلی در کشور بود که اغتشاش‌گرانی چهار تا شیشه شکستند و مردم ایران چند روز بعد آن‌ها را در سطل زباله ریختند. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام مهدی صدیق در خطبه‌ این هفته نماز جمعه لاهیجان با اشاره به قیام ۱۹ دی مردم قم اظهار کرد: حادثه ۱۹ دی یکی […]

کد خبر : 28644 | 9:27 ق.ظ | ۲۳ دی , ۱۳۹۶

امام‌جمعه لاهیجان گفت: چند روزی اعتراضات داخلی در کشور بود که اغتشاش‌گرانی چهار تا شیشه شکستند و مردم ایران چند روز بعد آن‌ها را در سطل زباله ریختند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام مهدی صدیق در خطبه‌ این هفته نماز جمعه لاهیجان با اشاره به قیام ۱۹ دی مردم قم اظهار کرد: حادثه ۱۹ دی یکی از حوادث غمبار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بود، طلاب و مردم قم شهید شدند و چهلم آنان ادامه یافت تا که جمهوری اسلامی ایران به پیروزی دست‌یافت.

وی با اشاره به سالروز رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: در سال ۸۸ و فتنه آن سال شعار مردم که شعار مرگ بر کی و چه سر دادند و خواص بی‌بصیرت نیز برخی سکوت می‌کردند، مقام معظم رهبری درباره هاشمی گفتند که از مؤثرترین چهره‌های نظام بودند و تا مرز شهادت پیش رفتند.

امام‌جمعه لاهیجان با اشاره به اینکه چرا بعضی عبارات را عوض توجیه و تغییر می‌دهید، این‌ها کلام رهبر است گفت: هرچه فحش دادند بس است، بعد از مرگ پیامبر فرمود مردگان خود را به نیکی یاد کنید.

وی به دخالت‌های رئیس‌جمهور آمریکا در امور کشورهای مختلف و شکست طرح ترامپ در شورای امنیت در محکومیت ایران افزود: چند روزی اعتراضات داخلی در کشور بود که اغتشاش‌گرانی چهار تا شیشه شکستند و مردم ایران چند روز بعد آن‌ها را در سطل زباله ریختند.

صدیق از ازدواج به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مشکلات اصلی جوانان یاد کرد و گفت: موضوع ازدواج و مشکلات اقتصادی جوان‌ها که مخارج ازدواج کمرشکن است و چشم هم‌چشمی‌ها معضل امروز جامعه است.

امام‌جمعه لاهیجان  افزود: حکومت و نظام اسلامی است و تابع قرآن و اهل‌بیت علیهم‌السلام هستیم ولی عملی درخور شأن نداریم و این خوب نیست.

وی با بیان اینکه یکی از بدبختی‌های جامعه ما این است که هرکسی در جای خود قرار نگرفته‌اند گفت: اگر کسی در جای خود قرار نگیرد ظلم است و به‌نظام ضربه وارد می‌آید.

امام‌جمعه لاهیجان  با بیان اینکه من صدیق که پیش شما هستم دکتری دارم ولی چه به دردم می‌خورد و پوشیدن لباس روحانیت برای من ارزشمند است تصریح کرد: جوانی که لیسانس گرفته‌ای چرا ابزار کشاورزی دست گرفتن برای تو کسر شأن است و چرا کنار دریا، روی کوه و کنار استخر را به عده‌ای نااهل دادیم، چرا من آخوند نباید در این مکان‌ها حضور داشته باشم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد