صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اغتشاشات اخیر کشور طراحی دشمنان است

امام‌جمعه موقت رودسر اغتشاشات اخیر کشور را طراحی دشمنان انقلاب اسلامی خواند و گفت: حفظ وحدت و همبستگی تحت لواح ولایت‌فقیه همه توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام ستار علی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا موجب رستگاری و سعود بندگان می‌شود. […]

کد خبر : 28648 | 9:47 ق.ظ | ۲۳ دی , ۱۳۹۶

امام‌جمعه موقت رودسر اغتشاشات اخیر کشور را طراحی دشمنان انقلاب اسلامی خواند و گفت: حفظ وحدت و همبستگی تحت لواح ولایت‌فقیه همه توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام ستار علی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا موجب رستگاری و سعود بندگان می‌شود.

وی افزود: راه نجات و سعادت انسان سوارشدن بر کشتی پیامبر اسلام (ص) و اهل‌بیت (ع) است.

امام‌جمعه موقت رودسر با تسلیت نخستین سالگرد ارتحال ملکوتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: هاشمی یار دیرین امام و رهبری بود و در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشت.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور گفت: این آشوب‌ها توسط عوامل بیرونی طراحی‌شده و دشمن با سوءاستفاده از مشکلات کشور و با برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی تلاش می‌کند.

علی نژاد بیان کرد: مردم با بصیرت و آگاه ایران اسلامی در راستای محکوم کردن فتنه و فتنه گران به‌صورت خودجوش در تجمعات و راهپیمایی‌ها شرکت کردند و برای حضور به‌موقع ملت در همه صحنه‌های انقلاب جای تقدیر است.

وی با تأکید به مردم ولایت مدار برای حفظ وحدت و همبستگی در جامعه تصریح کرد: حضور مردم درصحنه‌های مختلف انقلاب با کمک هدایت‌های روشنگرانه و عالمانه رهبر معظم توانسته تا به امروز توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد