صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






از ظرفیت مساجد برای مشارکت هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان بهره گرفته شود

رئیس کمیته مساجد ستاد دهه فجر گیلان با تاکید بر محوریت قرار گرفتن مساجد در جشن های انقلاب اذعان کرد: جشن های گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب در بیش از ۸۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد سراسر استان برگزار می شود. حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، رئیس کمیته مساجد ستاد دهه فجر گیلان و […]

کد خبر : 28652 | 9:36 ق.ظ | ۲۴ دی , ۱۳۹۶

رئیس کمیته مساجد ستاد دهه فجر گیلان با تاکید بر محوریت قرار گرفتن مساجد در جشن های انقلاب اذعان کرد: جشن های گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب در بیش از ۸۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد سراسر استان برگزار می شود.

حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، رئیس کمیته مساجد ستاد دهه فجر گیلان و مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با اشاره به سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به خبرنگار شبستان گفت: دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان ریاست کمیته مساجد دهه فجر استان را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه این کمیته در شهرستان ها با عنوان کمیته «مساجد و تشکل های اسلامی» فعالیت می کند ادامه داد: تبیین نقش مساجد در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، فراهم سازی زمینه حضور و مشارکت بیشتر مردم در برگزاری جشن ها و آئین های دهه فجر و آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهداف تشکیل کمیته مساجد است.

پورابراهیم با اشاره به فعالیت ۸۹۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد شهری و روستایی سراسر استان اظهار کرد: باید از این ظرفیت در جهت برگزاری جشن های انقلاب در روستاها و شهرهای استان بهره برده و مردم را هر چه بیشتر با دستاوردهای انقلاب آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه جشن های گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب در بیش از ۸۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می شود اذعان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب، بصیرت افزایی، پاسخگویی به سئوالات، رفع شبهات و استفهامات و جلب و جذب جوانان و نوجوانان و آشناسازی آنان با مواضع اصولی و آرمان های انقلاب شکوهمند ایران اسلامی از اهداف برگزاری این مراسم هاست.

رئیس کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان با اشاره به بهره گیری از توانمندی و ظرفیت های مردمی به منظور بانشاط سازی مراسم ایام الله دهه فجر اذعان کرد: مساجد بهترین مکان برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید از ظرفیت بالای مساجد برای مشارکت هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان بهره گرفته شود.

وی با تاکید بر محوریت قرار گرفتن مساجد در جشن های انقلاب اذعان کرد: دهه فجر امسال با دهه فاطمیه مقارن شده و باید شأنیت این دهه حفظ و از این ظرفیت جهت گسترش آموزه های اسلامی و سبک زندگی فاطمی بهره برده شود.

حجت الاسلام سلیمان پور ابراهیم با بیان اینکه برگزاری باشکوه جشن های مردمی دهه فجر مستلزم مشارکت همه کانون های فرهنگی و هنری است تصریح کرد: باید از ظرفیت این اماکن در جهت تبیین ارزش ها و آرمان های انقلاب برای نسل جوان بهره گرفته شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد