صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تشکیل شورای راهبردی گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در کشور

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: این شورا در مرکز با عضویت ۱۰۰نفر شخصیت حقیقی و حقوقی از تمامی وزارتخانه ها و قوای سه گانه تشکیل تا دستاوردهای علمی، فرهنگی، اقتصادی، بین المللی و غیره نظام را در طول ۴۰سال گذشته تهیه کنند.  نصرت الله لطفی  قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست […]

کد خبر : 28655 | 9:58 ق.ظ | ۲۴ دی , ۱۳۹۶

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: این شورا در مرکز با عضویت ۱۰۰نفر شخصیت حقیقی و حقوقی از تمامی وزارتخانه ها و قوای سه گانه تشکیل تا دستاوردهای علمی، فرهنگی، اقتصادی، بین المللی و غیره نظام را در طول ۴۰سال گذشته تهیه کنند.

 نصرت الله لطفی  قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست با خبرنگاران رسانه های مختلف گروهی بیان کرد: این شورا در مرکز با عضویت ۱۰۰نفر شخصیت حقیقی و حقوقی از تمامی وزارتخانه ها و قوای سه گانه تشکیل تا دستاوردهای علمی، فرهنگی، اقتصادی، بین المللی و غیره نظام را در طول ۴۰سال گذشته تهیه کنند.

وی با بیان اینکه این شورای راهبردی ۱۰کارگروه مختلف را دارد گفت: این شورا با هدف تبیین و انعکاس دستاوردهای نظام در آینده نزدیک در استان های مختلف کشور نیز تشکیل و فعالیت خواهد داشت.

لطفی اظهار کرد: این ایام بهترین فرصت است تا دستاوردها و کارآمدی نظام دینی ایران برای اقشار مختلف مردم بویژه نسل جوان جامعه تبیین و تشریح شود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دشمنان یاس و نا امیدی و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان است گفت: مردم امسال نیز در راهپیمایی۲۲بهمن ماه خط بطلانی به تلاش های دشمنان که در راس آنها آمریکاست خواهند داد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور این نهاد را خط مقدم قعالیت های فرهنگی عنوان کرد و گفت: اگرچه فعالیت های تبلیغی توسط این نهاد انجام شده ولی هنوز به نحو مطلوب نرسیده ایم و در این زمینه همه دستگاه های کشور باید مشارکت و همکاری لازم داشته باشند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد