صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






در همه برنامه های دهه فجر باید حمایت از نظام و ارکان آن یادآوری شود

فرماندار لنگرود با تاکید بر اینکه دهه فجر پایان و خط بطلانی بر اندیشه های تفرقه انگیز است، گفت: ۲۲ بهمن امسال بعد از شیطنت های اخیر مثلث استکبار، منافقین و ارتجاع منطقه بسیار مهم است. به گزارش شبستان، سید رضا جوادپور، فرماندار لنگرود در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر که امروز (۲۴ […]

کد خبر : 28697 | 11:05 ق.ظ | ۲۵ دی , ۱۳۹۶

فرماندار لنگرود با تاکید بر اینکه دهه فجر پایان و خط بطلانی بر اندیشه های تفرقه انگیز است، گفت: ۲۲ بهمن امسال بعد از شیطنت های اخیر مثلث استکبار، منافقین و ارتجاع منطقه بسیار مهم است.

به گزارش شبستان، سید رضا جوادپور، فرماندار لنگرود در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر که امروز (۲۴ دی) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: دهه فجر دهه دوستی همه فرزندان انقلاب، عشق و علاقه همه مردم به ارکان نظام، تقویت همه قوای کشور و دهه یاس و ناامیدی دشمنان است.

وی ضمن یادی از یار دیرین امام و رهبری و اینکه انقلاب اسلامی با نام امثالی همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی عجین است، اظهار کرد: مهم ترین مسئله در دهه فجر امسال راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن است که حضور گسترده ومیلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام های بسیار مهمی برای کسانی دارد که نقشه های شومی در ذهن می پرورانند.

۲۲ بهمن امسال بعد از شیطنت های اخیر مثلث استکبار، منافقین و ارتجاع منطقه بسیار مهم است

جوادپور با تاکید بر اینکه باید کل شهرستان لنگرود برای حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بسیج شوند، افزود:  ۲۲ بهمن امسال بعد از شیطنت های اخیر مثلث استکبار، منافقین و ارتجاع منطقه بسیار مهم است.

فرماندار لنگرود  ادامه داد: انسجام و هماهنگی همه دستگاه ها برای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن در مرکز شهرستان و مراکز بخش ها امری مهم و ضروری است.

جوادپور با بیان اینکه خاطرات انقلاب در شهرستان باید برای نسل های جدید باقی بماند، خاطرنشان کرد: خاطرات انقلاب در شهرستان باید احیا و جمع آوری و در قالب کتابی منتشر شود.

وی با اشاره به اینکه تزریق روحیه یأس به جامعه و گستاخی عده ای منجر به آشوب می شود، اذعان کرد: در همه برنامه های دهه فجر باید روحیه امید و نشاط، انسجام و وحدت و حمایت از نظام و ارکان نظام یادآوری شود.

فرماندار لنگرود با تاکید بر اینکه دهه فجر پایان و خط بطلانی بر اندیشه های تفرقه انگیز است، تصریح کرد: ما باید همیشه ید واحده باشیم و محکم در مقابل آمریکا، اسرائیل، داعش و ارتجاع منطقه بایستیم و این پیام باید از دهه فجر به دنیا ابلاغ شود.

وی با بیان اینکه از ابزار فرهنگ و هنر هم باید برای بزرگداشت انقلاب استفاده کرد، افزود: در برنامه های دهه فجر باید اعتماد به نظام، رهبری، دولت، مجلس، ارکان نظام و مسئولین و اعتماد بین دولت و ملت استوار باشد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد