صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دهه فجر فرصت مناسبی برای تقویت آرمان های انقلاب اسلامی است

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان رودبار در ستاد دهه فجر این شهرستان گفت: دهه فجر فرصت مغتنم و مناسبی است تا رجعت و مرور به آرمانهای دوباره انقلاب داشته باشیم و اهداف و آرمانها را تقویت نمائیم. علیرضا انصاری با بیان این مطلب افزود: مراقبت نمائیم اگر احیانا گرد و غباری بر آرمانها نشسته است […]

کد خبر : 28805 | 10:57 ق.ظ | ۲۵ دی , ۱۳۹۶

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان رودبار در ستاد دهه فجر این شهرستان گفت: دهه فجر فرصت مغتنم و مناسبی است تا رجعت و مرور به آرمانهای دوباره انقلاب داشته باشیم و اهداف و آرمانها را تقویت نمائیم.

علیرضا انصاری با بیان این مطلب افزود: مراقبت نمائیم اگر احیانا گرد و غباری بر آرمانها نشسته است غبار روبی نمائیم که این اصلی ترین هدف برای تمام برنامه هایی است که در دهه مبارک فجر دردست اقدام داریم و هرکدام از ادارات به فراخور مسئولیتشان باید در این مأموریت گام بردارند.

وی افزود: آرمانهای انقلاب اسلامی در آئینه قانون اساسی تبلور، تجلی و نمود پیدا کرده است که اگر بخواهیم اجرا نمائیم اجرای بدون تنازل قانون اساسی را باید در دستورکار قراردهیم که آن آرمانها در این قانون متجلی شده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رودبار گفت: اگر امروز حوادث ناخوشایندی را شاهد هستیم شاید یکی از دلایل آن عنایت نداشتن ما به بخشی از اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است که اعتراض در چارچوب قانون به رسمیت شناخته شده است.

انصاری خاطر نشان کرد: هر فردی قادر است در چارچوب قانون اعتراض و انتقاد خود را مطرح کند  اما در کنار اعتراض  اغتشاش و خرابکاری و رفتارهای منافی امنیت ملی قطعا در هیچ نظامی پذیرفته نیست و باید مراقبت کرد که از چارچوب قانون خارج نشود.

وی همچنین گفت: همه ما که بر سر سفره نظام اسلامی نشسته ایم مسئولیت داریم و بر ما فرض و واجب است که نسلهای پس از انقلاب را به آرمانهای انقلاب آشنا نمائیم و در این مسیر نبایدکارها و برنامه ها را بصورت صوری و برای رفع تکلیف انجام دهیم بلکه باید برنامه های محتوا محور داشته باشیم

انصاری از شهرداریها و دستگاههای فرهنگی شهرستان خواست یک فضای پرنشاطی را برای جوانان و نوجوانان رقم زنند و با انعکاس خدمات نظام و انقلاب به نسل امروز کام آنان را شیرین نمایند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همچنین تأکید کرد: از گنجینه گرانبهای وصیت نامه امام راحل غفلت نکنیم که تمام دستورالعملهای حفظ و حراست از انقلاب و آرمانها در آن مندرج است.

وی در پایان ، آغاز فعالیتهای ستاد دهه فجر شهرستان رودبار را با تشکیل۱۷ کمیته و معرفی مسئولان کمیته ها و نیز ستاد فرعی در بخشها و سه ستاد در شهرها اعلام داشت.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد