صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







مدیران در برگزاری برنامه های دهه فجرحساسیت ویژه‌ای داشته باشند

علی وارسته، سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر انقلاب اسلامی ایران را پدیده بزرگ تاریخ معاصر دانست و گفت: دستگاه های اجرایی و فرهنگی با ایده پردازی و خلاقیت می توانند ارتباط دوسویه جوانان با انقلاب و دستاوردهای آن را برقرار نمایند. به گزارش ایکنا، علی وارسته،امروز،سوم بهمن در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر، بقا و قوام نظام جمهوری اسلامی ایران […]

کد خبر : 28855 | 1:39 ب.ظ | ۴ بهمن , ۱۳۹۶

علی وارسته، سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر انقلاب اسلامی ایران را پدیده بزرگ تاریخ معاصر دانست و گفت: دستگاه های اجرایی و فرهنگی با ایده پردازی و خلاقیت می توانند ارتباط دوسویه جوانان با انقلاب و دستاوردهای آن را برقرار نمایند.

به گزارش ایکنا، علی وارسته،امروز،سوم بهمن در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر، بقا و قوام نظام جمهوری اسلامی ایران را متاثر از حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب دانست و گفت: به برکت وجود معمار کبیر انقلاب و حضور در صحنه ملت، انقلاب اسلامی به بار نشست و برای همیشه بساط نظام شاهنشاهی را فرو ریخت.

وی انقلاب اسلامی ایران را پدیده بزرگ تاریخ معاصر دانست و افزود: به همین علت است که انقلاب ما را در مقایسه با انقلاب های بزرگ دنیا قرار می دهند.

این مقام مسئول اضافه کرد: به لحاظ اهمیت و جایگاهی که انقلاب ما دارد امروز توانسته در منطقه و دنیا تاثیر شگرفی بگذارد.

سرپرست فرمانداری رودسر به علل و عوامل شکل گیری انقلاب اشاره کرد و گفت: مهم ترین اینها مبانی انقلابی منبعث شده از دین اسلام، رهبری دینی، فساد طبقه حاکمه، وابسته و غیر مردمی بودن حکومت، بی کفایتی رژیم پهلوی، نادیده گرفتن استقلال و هویت ملت ایران و خدامحوری، تکلیف محوری و قیام برای خدا بود.

وی بر ضرورت برنامه‌ریزی های مناسب برای برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر از سوی دستگاه ها و نهادهای شهرستان تاکید کرد و متذکر شد: همه مدیران باید در این زمینه حساسیت ویژه‌ای داشته باشند.

وارسته دهه فجر را فرصت گرانبهایی برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام ذکر و افزود: باید با برنامه ریزی های مناسب این خدمات را به مردم انتقال دهیم تا از این طریق روح نشاط آفرینی و امیدبخشی از خدمات نظام در مردم افزایش یابد.

وی از تعامل و گفتگو با نسل جوان سخن به میان آورد و تضریح کرد: آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی ارتباط مابین دانشجویان و دانش آموزان را با تعامل و برگزاری کرسی های آزاداندیشی و جشن های پیروزی انقلاب ایجاد و برگزار کنند.

سرپرست فرمانداری رودسر از اهمیت بقاع متبرکه سخن گفت و خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت ها و پتانسیل های امور فرهنگی در کشور، بقاع متبرکه است و می توانیم با برقراری ارتباط چهره به چهره و برگزاری جشن های انقلاب که باید با برنامه های دیگر متفاوت باشد، از این ظرفیت به درستی استفاده کنیم.

وارسته با تاکید بر اینکه برای ارتباط با نسل نو و جدید باید از زبان نو و جذابی استفاده کرد، افزود: زبان هنر زبان ماندگاری است و دستگاه های اجرایی و فرهنگی با ایده پردازی و خلاقیت در این امور می توانند ارتباط دوسویه جوانان با انقلاب و دستاوردهای آن را برقرار نمایند.

وی عنوان کرد: با تقویت و ترویج برنامه های فرهنگی و همچنین به مناسبت دهه فجر حتما برنامه های روستایی گسترش یابد چرا که در شهرها برنامه های خوبی طراحی و تدارک دیده می شود و غالبا از روستاها غافل می شویم که اگر تجمیع برنامه ها را در چند قالب با محوریت جشن انقلاب و با تاکید بر ایجاد جذابیت برای تاثیرگذاری بر نسل جوان و ارتباط دوسویه با آنان را داشته باشیم می توانیم موفقیت را لمس کنیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد