صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







برنامه های دهه فجر در راستای پایداری نظام جمهوری اسلامی برگزار شود

معاون فرماندار ماسال گفت: همزمان با دهه فجر ۲۶۰ پروژه عام المنفعه با اعتبار هزینه شده بالغ بر ۱۳میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد. به گزارش شبستان، قربان خوشحال، معاون فرماندار ماسال ظهر امروز(۳بهمن) در جلسه هماهنگی دهه فجر که در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موضوعات […]

کد خبر : 28870 | 2:16 ب.ظ | ۴ بهمن , ۱۳۹۶

معاون فرماندار ماسال گفت: همزمان با دهه فجر ۲۶۰ پروژه عام المنفعه با اعتبار هزینه شده بالغ بر ۱۳میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش شبستان، قربان خوشحال، معاون فرماندار ماسال ظهر امروز(۳بهمن) در جلسه هماهنگی دهه فجر که در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم ستاد دهه فجر، سازماندهی ستادها است تا بر اساس برنامه‌های پیش‌بینی شده، کارها را به نحو احسن انجام دهند.

وی با بیان اینکه اعضای ستاد باید پروژه‌های عمرانی شهری و روستایی را به صورت صد درصد انجام دهند تا موقع افتتاح، پروژه‌ها فاقد نقص باشند، افزود: در این قسمت باید دستگاه‌های اجرایی و بهره‌بردار دقت نظر داشته باشند تا در پروژه نقصی وجود نداشته باشد.

معاون فرماندار ماسال با بیان اینکه همزمان با دهه فجر ۲۶۰ پروژه با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد، گفت: در حوزه تزئینات شهری، شهرداری ماسال و شاندرمن کل خیابان‌های این دو شهر را با پرچم سه رنگ ایران مزین کنند تا مردم سالاری دینی به زیبایی به نمایش در آید.

خوشحال با اشاره به برگزاری جشنواره‌ای در شهر شاندرمن، تصریح کرد: انتظار می‌رود برنامه‌های دهه فجر به نحو شایسته و در راستای پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه جشن‌های انقلاب با توجه به مقارن بودن با ایام فاطمیه از هجدهم بهمن به بعد برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ۱۳ کمیته ستاد دهه فجر در این شهرستان تشکیل شده است که برنامه‌های خود را به فرمانداری ارائه داده‌اند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد