صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







نقش موثر و راهبردی مردم در صحنه های مختلف مورد نیاز انقلاب است

فرمانداری املش، با بیان اینکه دشمنان انقلاب، راهپیمایی ها و همه برنامه‌های نظام را زیر نظر قرار می‌دهند، گفت: نقش موثر و راهبردی مردم در صحنه های مختلف مورد نیاز انقلاب است. به گزارش ایکنا، یونس محمودی، فرماندار شهرستان املش امروز، سوم بهمن در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و […]

کد خبر : 28877 | 2:35 ب.ظ | ۴ بهمن , ۱۳۹۶

فرمانداری املش، با بیان اینکه دشمنان انقلاب، راهپیمایی ها و همه برنامه‌های نظام را زیر نظر قرار می‌دهند، گفت: نقش موثر و راهبردی مردم در صحنه های مختلف مورد نیاز انقلاب است.

به گزارش ایکنا، یونس محمودی، فرماندار شهرستان املش امروز، سوم بهمن در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب، اظهار کرد: این جلسه به منظور بررسی و تاکید در جهت اجرای درست برنامه ها و هرچه با شکوه تر برگزاری مراسم ایام الله دهه مبارکه فجر برگزار شده است لذا ادارات و کلیه دستگاه های اجرایی هرگونه پروژه قابل افتتاح در ایام دهه فجر را به دبیرخانه ارجاع دهند.

وی با تاکید بر لزوم مردمی بودن جشن های انقلاب امسال نسبت به سال های گذشته و حضور پرشور مردم، افزود: باید برنامه های جدید و جذاب در دهه فجر اجرا شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: وظیفه ما این است که بسترسازی کنیم تا بتوانیم برنامه های متنوع و خوبی را در سطح شهرستان داشته باشیم.

محمودی با بیان اینکه دشمنان انقلاب، راهپیمایی ها و همه برنامه‌های نظام را زیر نظر قرار می‌دهند، گفت: نقش موثر و راهبردی مردم در صحنه های مختلف مورد نیاز انقلاب است و امروز هم با حضور در برنامه های دهه فجر، انقلاب اسلامی را یاری می کنند.

فرماندار املش همچنین فضاسازی و تزیین نمودن مبادی ورودی و خروجی شهرهای املش و رانکوه  توسط شهرداران و آذین بندی روستاها را توسط دهیاران خواستار شد و خاطرنشان کرد: در دهه مبارکه فجر امسال مجموعا تعداد ۱۰۵ پروژه اعم از عمرانی و فرهنگی جهت افتتاح داریم که از این تعداد، ۸۵ پروژه عمرانی و ۲۰ پروژه فرهنگی می باشد.

وی یادآور شد: مبلغ هزینه شده برای این ۱۰۵ پروژه اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۸۲۹ میلیون تومان است که امیدواریم موجب رضایتمندی مردم از نظام خود شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد