صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







از دهه فجر امسال جهت ترویج آموزه های دینی به ویژه فرهنگ فاطمی استفاده شود

رئیس ارشاد اسلامی فومن متذکر شد: برنامه های دهه فجر در حوزه فرهنگ و هنر باید همراه با خلاقیت و نوآوری باشد تا باعث جلب مخاطبان و به ویژه جوانان شود. به گزارش ایکنا، یوسف نیک انجام، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن امروز، ۷ بهمن در جلسه هماهنگی کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه […]

کد خبر : 28980 | 9:52 ق.ظ | ۱۰ بهمن , ۱۳۹۶

رئیس ارشاد اسلامی فومن متذکر شد: برنامه های دهه فجر در حوزه فرهنگ و هنر باید همراه با خلاقیت و نوآوری باشد تا باعث جلب مخاطبان و به ویژه جوانان شود.

به گزارش ایکنا، یوسف نیک انجام، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن امروز، ۷ بهمن در جلسه هماهنگی کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر شهرستان، ایام الله دهه فجر را دارای اهمیت دانست و اظهار کرد: دهه فجر تجلی وحدت و میثاق مردم با انقلاب است.

وی با اشاره به تقارن ایام الله دهه فجر با فاطمیه اول، افزود: دهه فجر امسال مقارن شده با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) که ضمن حفظ حرمت این ایام، برنامه های دهه فجر برگزار خواهد شد و باید از این فرصت جهت ترویج آموزه های دینی به ویژه فرهنگ فاطمی استفاده کرد.

رئیس ارشاد اسلامی فومن، دهه مبارک فجر را فرصتی ارزشمند برای معرفی و تبیین دستاوردها و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: این دستاوردها باید برای مردم تبیین و تشریح شوند.

نیک انجام اضافه کرد: به منظور تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و فراهم سازی هرچه بیشتر نهادها و بهره گیری از توان بالقوه جهت باشکوه تر نمودن مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این جلسه تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: دهه فجر عرصه تحکیم و برقراری ارتباط بین نسلی است تا نسل جدید با رشادت‌های یک ملت برای رسیدن به انقلاب اسلامی آشنا شوند و دستاوردهای نظام اسلامی را درک کنند.

این مسئول فرهنگی متذکر شد: برنامه های دهه فجر در حوزه فرهنگ و هنر باید همراه با خلاقیت و نوآوری باشد تا باعث جلب مخاطبان و به ویژه جوانان شود.

رئیس ارشاد اسلامی فومن خواستار همدلی و همکاری تمامی ادارات و ارگان های فرهنگی جهت برگزاری هرچه بهتر برنامه های این ایام شد و بیان کرد: برپایی نمایشگاه عکس و پوستر فجرآفرینان، افتتاح آموزشگاه موسیقی دستان، افتتاح دفتر نشریه محلی اعجاز قلم و نشریه الکترونیکی بهجت نیوز که به تازگی مجوز دریافت نموده اند، برگزاری اولین همایش شعر استانی با حضور شاعر بزرگ کشوری استاد حمید رضا برقعی، تجلیل از مادران شهدای هنرمند، جشن بزرگ انقلاب ویژه کودکان و نوجوان تحت عنوان «عمو روحانی» با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و اداره آموزش و پرورش شهرستان و برگزاری جشنواره موسیقی فجر توسط نوجوانان با همکاری کانون پرورش فکری از جمله برنامه های فرهنگی و هنری پیش بینی شده در دهه فجر است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد