صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







برنامه‌ریزی ۵۰۰ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در شهرستان تالش

معاون امور سیاسی و اجتماعی فرماندار تالش گفت: ۵۰۰ برنامه فرهنگی، هنری ، ورزشی به منظورگرامیداشت دهه فجر آماده شده است که با مشارکت مردم و مسئولان، در مناطق مختلف این شهرستان اجرا خواهد شد. به گزارش ایرنا، سید جلال سید محمدی عصر سه شنبه در نشست خبری در فرمانداری تالش افزود: جشن های دهه […]

کد خبر : 29014 | 8:29 ب.ظ | ۱۱ بهمن , ۱۳۹۶

معاون امور سیاسی و اجتماعی فرماندار تالش گفت: ۵۰۰ برنامه فرهنگی، هنری ، ورزشی به منظورگرامیداشت دهه فجر آماده شده است که با مشارکت مردم و مسئولان، در مناطق مختلف این شهرستان اجرا خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سید جلال سید محمدی عصر سه شنبه در نشست خبری در فرمانداری تالش افزود: جشن های دهه فجر امسال با محوریت و مشارکت بیشتر مردم برگزار خواهد شد و مردم به عنوان صاحبان انقلاب اسلامی، میزبان و میهمان برنامه های دهه انقلاب خواهند بود.
وی با اشاره به مصادف شدن ایام فاطمیه با دهه مبارک فجر بر تبیین ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در تالش و حفظ عزت و حرمت ایام فاطمیه تاکید کرد.
وی ادامه داد: طرح های عمرانی و اعتبارات آنها در تالش در دولت تدبیر و امید افزایش یافته است و این دولت با وجود مشکلات مالی، بهترین بهره وری را از منابع موجود برای رفع نیازهای مردم نشان داده است.
سید محمدی مکانیزه شدن بیش از ۷۵ درصد عملیات کشاورزی و برخورداری ۹۹ درصد روستاهای جلگه ای از گاز را از موفقیت های دولت در خدمتگزاری به مردم این شهرستان اعلام کرد.
او اظهار کرد: تالش بیشترین راه روستایی را در استان گیلان دارد و با این وجود، ۶۵ درصد آنها از آسفالت برخوردار است و این امر بیانگر توجه دولت به مناطق روستایی است.
معاون امور سیاسی و اجتماعی فرماندار تالش حفر چاه فلمن برای تامین نیاز آب شهری ۲۰ سال آینده تالش را از برنامه های دولت در این شهرستان اعلام کرد و از شناسایی ۲۵ ظرفیت گردشگری در شهرهای تالش، حویق، چوبر، لیسار و اسالم برای توسعه گردشگری خبر داد.
سیدمحمدی افزود: زندگی راحت و صمیمی اهالی شیعه و سنی و اقوام مختلف تالش در کنار همدیگر نماد وحدت و برادری مسلمانان است و این از ظرفیت اجتماعی باید حفظ شود و اهالی رسانه نیز در تحکیم اتحاد و همبستگی ایفای نقش کنند و روز به روز بالندگی و ترقی بیشتر تالش را شاهد باشیم.
شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد