صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







رژه سوارکاران شهرستان ماسال در یوم‌الله ۱۲ بهمن

فرماندار ماسال گفت: در ایام الله دهه فجر امسال ۳۱۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۵۲۷ میلیون تومان در شهرستان ماسال افتتاح می‌شود. محمدجواد عامر عصر امروز در نشست خبری دهه فجر با اصحاب رسانه در ماسال اظهار داشت: خدمات نظام جمهوری اسلامی مربوط به قشر و جناح خاصی نیست. به گزارش تسنیم،فرماندار […]

کد خبر : 29022 | 8:41 ب.ظ | ۱۱ بهمن , ۱۳۹۶

فرماندار ماسال گفت: در ایام الله دهه فجر امسال ۳۱۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۵۲۷ میلیون تومان در شهرستان ماسال افتتاح می‌شود.

محمدجواد عامر عصر امروز در نشست خبری دهه فجر با اصحاب رسانه در ماسال اظهار داشت: خدمات نظام جمهوری اسلامی مربوط به قشر و جناح خاصی نیست.

به گزارش تسنیم،فرماندار ماسال گفت: امام خمینی (ره) در دیدار با مسئولان فرمودند «خدماتی که برای مردم انجام می‌دهید را به مردم اطلاع دهید» بنابراین انعکاس و پوشش اقدامات نظام جمهوری اسلامی یکی از وظایف مهم مسئولان و خبرنگاران است.

وی افزود: پروژه‌های گازرسانی، عمران شهری و روستایی، تولیدی و صنعتی، خدماتی، کشاورزی، دامداری، شیلات، تقویت شبکه برق، آسفالت روستایی، صنایع دستی و گردشگری از جمله اقدامات دولت در شهرستان ماسال در ایام الله دهه فجر است.

عامر تصریح کرد: علاوه بر برنامه‌های متعدد فرهنگی مانند افتتاح مسکن مددجویان کمیته امداد، رژه سوارکاران و خودروها، زنگ انقلاب، عطر افشانی مزار شهدا، برنامه دیدار مردم و مسئولان نیز به برنامه‌های مذکور افزوده می‌شود.

فرماندار ماسال با بیان اینکه امسال از نظر تعداد پروژه‌های افتتاحی نسبت به سال گذشته با رشد ۴۱ درصدی روبه‌رو هستیم خاطرنشان کرد: در ایام الله دهه فجر حدود ۳۱۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۳۲۷ میلیون تومان در ماسال افتتاح می‌شود.

عامر با اشاره به مصادف شدن دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه تصریح کرد: نظام ما بک نظام اسلامی است و ما موظفیم در برنامه‌ها و افتتاح پروژه‌ها حرمت ایام فاطمیه را حفظ کرده و برنامه‌های شاد دهه فجر را به روزهای پایانی این دهه موکول کنیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد